Ficher Startet 4.Januar.2007 Del på Facebook Startet 4.Januar.2007 SE SKIP HER.... http://www.ulsteingroup.com/kunder/ulstein...lsteinsx116.itm Dette skriver mannskap om sjøegenskapene på denne type skip . ( fra Norsk Skipsfarts forum) Mnja. Til den som spurte hvordan Orca`n oppførte seg i ruskeværet her ute så kan jeg jo si at det var svært behagelig. Trenden er at vi gir på når andre slakker ned. Med været på siden så oppfører hun seg som en større ankerhandler, og med været bak så er hun helt rolig. Kaffikoppen står stort sett trygt. . Og vi sover godt om natta, uten jekkestropper. Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 4.Januar.2007 Del på Facebook Svart 4.Januar.2007 Det er vel en s.k. x-bow det der..? Samme som de nye supplyskipene. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 4.Januar.2007 Del på Facebook Svart 4.Januar.2007 (redigert) Den thrusteren der så jo smart ut, men jeg stusser litt hvorfor den ikke er helt lukket når den tas opp, eller vrir den seg over til en slags tunnelthruster da? Og så står thrusterene bak fremover Redigert 4.Januar.2007 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Januar.2007 Del på Facebook Svart 4.Januar.2007 Omnithrusteren er slik fordi den da også kan brukes som en vanlig tunnelthruster. Thrusterene akterut er vendt forover fordi de da er litegrann mer effektive. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 4.Januar.2007 Del på Facebook Svart 4.Januar.2007 (redigert) I og med at den ikke har tunnelthrustere er sikkert poenget at den kan kjøres som tunnel når den er trukket opp. På båten jeg er på har vi to tunnelthrustere og en nedsenkbar thruster framme. Propellene bak snues 360 grader og man trenger da ikke thrustere akter. Redigert 4.Januar.2007 av Hydrox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.