Fairline 36 Turbo Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Hei. Er det noen der ute som sitter på noen erfaring ang kjølesystem på en Volvo 2003. Den har helstøpt topp og manifoil. Det går et kobber rør tvers igjennom manifoil/motor med fler små hull i. Det store spørsmålet er hvilken vei disse hullene skal peke når du setter dette inn igjen. Quote Link to post
goggen Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 (edited) Jeg har en enkel verkstedhåndbok mv på pdf for den motoren med en del bilder - send meg en e-postadresse på IM så sender jeg dem til deg. Mulig du får svar da. Edited January 4, 2007 by goggen (see edit history) Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Langs land Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Detaljert "Gjør det selv" håndbok for VP 2000 serien fåes kjøpt hos forhandler. Anbefales. Quote Link to post
eivindch Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Men du har den vel kanskje allerede. Eivind Quote Link to post
Fairline 36 Turbo Posted January 4, 2007 Author Share Posted January 4, 2007 Heisann Veldig bra Eivind du ga meg svaret på akkurat det jeg lurte på. Det er godt dette forumet finnes. Quote Link to post
Recommended Posts