Jump to content

Bok anbefales! Oppdag Ryfylke med båt og bil

sivne

Recommended Posts

Ellers hadde vi selv for mange år siden den tvilsomme gleden å gå på grunn like utenfor lagunen - her er det nemlig noen umerkede grunner som kan være vanskelige å finne om man ikke er litt kjent.

Det hadde vært fint med en nærmere beskrivelse hvor disse grunnene er. Det er sikkert flere enn meg som kunne tenke seg det, så attraktivt sted som dette er.

Redigert: Lagt inn bilde av "Den blå lagune".

den_blaa_lagune.jpg

Redigert av Akult (see edit history)
  • 2 år senere...

Fant endelig "vanlig" sjøkart på nett og nå er jeg mer forvirret enn noensinne :smiley: Ligger det virkelig en "haug" med "småstein" i innseilingen jeg skisserte, dvs. at "blå rute" er det fornuftige? Og da går jeg ut fra at grunnen i innløpet ligger mer til babord, dvs. ved de blå spørsmålstegnene?

den_blaa_lagune_3.jpg

Red: Dvs. følge rød rute i dette kartet:

den_blaa_lagune_kart.jpg

Redigert av Fantino (see edit history)
  • 4 uker senere...
  • 2 år senere...

Hei, denne boken er ikke til salgs lengere hos SA, noen tips på hvor jeg kan finne den?

Foruten lune havner så lå denne boken under juletreet i år til min mann!!!

( Selvsagt var det meg fruen som hadde lagt den der :wink: )

Har bladd boken om og om igjenn og funnet mange flotte plasser og besøke til våren!! :flag:

Først på listen min er Skaholmen eller Berget i Økstrafjorden har noen av dere vært der?

D5L           Rana 13     Master 680     Skilsø 750cc     Dacapo 9000 flyer     SUN 33     Nordic oceancraft 28     Skorgenes 335   Skorgenes 375

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...