Gibsea77 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 I vinter har jeg tatt av topp, dyse og dieselpumpe på en Yanmar 1GM for kontroll. Jeg trenger derfor et nytt pakningsett. Er det noen som vet hvor man kan handle dette gunstig over f. eks internet eller pr post? Gibsea77 Quote Link to post
Hilmar 2 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 (edited) du kan sikkert få dem i pirat deler. du kan jo dra til en Yanmar Butikk men det koster sjorta av deg (har Yanmar selv) leve yanmar! Edited January 8, 2007 by Hilmar2 (see edit history) Quote Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Hasla 26 Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Hei jeg henger meg gjerne på denne tråd trenger deksel til over kjede i front på 33 yanmar noen som har noe liggende.MvhBjørn Quote Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
will Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Ta kontakt med et firma som overhaler TermoKing kjøleagregater det gjorde jeg da jeg trengte pakningsett til en yanmar,disse brukes nemlig i flere av kjøleagregatene til TermoKing Quote Link to post
frankD Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Kanskje det er billigere å bestille fra USA? Torresen Marine selger overhalingssett og løse deler til Yanmar. Quote Menja Link to post
Suzuki Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Lidingö Marine i Sverige har piratparts til Yanmar. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
yevensen Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 http://www.marinedieseldirect.com/yanmar/shopping/ Quote Link to post
topa Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 Torresen og Marinedieseldirect sender ikke utenfor usa. Har noen en løsning på dette. Quote Link to post
Suzuki Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 Torresen og Marinedieseldirect sender ikke utenfor usa. Har noen en løsning på dette. Ja. Skaff deg en konto hos fraktselskapet Magnum. Da får du en postboksadresse Linden, New Jersey og dermed går disse kjipe salgsfirmaene 5på. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Recommended Posts