Gibsea77 Startet 8.Januar.2007 Del på Facebook Startet 8.Januar.2007 I vinter har jeg tatt av topp, dyse og dieselpumpe på en Yanmar 1GM for kontroll. Jeg trenger derfor et nytt pakningsett. Er det noen som vet hvor man kan handle dette gunstig over f. eks internet eller pr post? Gibsea77 Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 (redigert) du kan sikkert få dem i pirat deler. du kan jo dra til en Yanmar Butikk men det koster sjorta av deg (har Yanmar selv) leve yanmar! Redigert 8.Januar.2007 av Hilmar2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Hasla 26 Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 Hei jeg henger meg gjerne på denne tråd trenger deksel til over kjede i front på 33 yanmar noen som har noe liggende.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
will Svart 8.Januar.2007 Del på Facebook Svart 8.Januar.2007 Ta kontakt med et firma som overhaler TermoKing kjøleagregater det gjorde jeg da jeg trengte pakningsett til en yanmar,disse brukes nemlig i flere av kjøleagregatene til TermoKing Sitér dette innlegget Link to post
frankD Svart 16.Januar.2007 Del på Facebook Svart 16.Januar.2007 Kanskje det er billigere å bestille fra USA? Torresen Marine selger overhalingssett og løse deler til Yanmar. Sitér dette innlegget Menja Link to post
Suzuki Svart 16.Januar.2007 Del på Facebook Svart 16.Januar.2007 Lidingö Marine i Sverige har piratparts til Yanmar. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
yevensen Svart 17.Januar.2007 Del på Facebook Svart 17.Januar.2007 http://www.marinedieseldirect.com/yanmar/shopping/ Sitér dette innlegget Link to post
topa Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 Torresen og Marinedieseldirect sender ikke utenfor usa. Har noen en løsning på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 17.Februar.2007 Del på Facebook Svart 17.Februar.2007 Torresen og Marinedieseldirect sender ikke utenfor usa. Har noen en løsning på dette. Ja. Skaff deg en konto hos fraktselskapet Magnum. Da får du en postboksadresse Linden, New Jersey og dermed går disse kjipe salgsfirmaene 5på. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.