hav fisker`n Startet 9.Januar.2007 Del på Facebook Startet 9.Januar.2007 Det hadde gått av litt maling på skute sia mi her i forje uvær å der komm det fram ett gammelt navn på min BAS denn har het L/S stian før. l/s hva i pokker er det ??? Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 9.Januar.2007 Del på Facebook Svart 9.Januar.2007 Du finner en god del forkortelser i denne tråden. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Sydvesten Svart 9.Januar.2007 Del på Facebook Svart 9.Januar.2007 Mener jeg fra gammelt av har hørt begrepet Line-Snurper på radioen (Finnmarkssendingen) i ungdommen, men skal ikke gå god for min hukommelse her. Den er kjent for å svikte i følge skipperfrua... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frivakten Svart 9.Januar.2007 Del på Facebook Svart 9.Januar.2007 (redigert) L/S betyr Los Skøyte jfr. R/S som er Rednings Skøyte Hjemmesiden til f.eks L/S Kvitsøy Redigert 9.Januar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.