monoskrog Startet 10.Januar.2007 Del på Facebook Startet 10.Januar.2007 Jeg lurer på å kjøpe en påhenger som er importert fra USA. Den er ikke CE-merket. Er det et problem? Er det andre ting jeg bør være obs på? Hva med garanti, er det "world wide", eller vil jeg ikke ha garanti på den? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Er motoren produsert i USA ? Merke ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sydvesten Svart 10.Januar.2007 Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Den er ikke CE-merket. Er det et problem? Ja, det er det. Den må CE merkes før den kan tas i bruk. Men om det blir sjekket ved import er en annen sak Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
monoskrog Svart 10.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Januar.2007 Det er en 2006 Yamaha 150 hk 4-takt Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 11.Januar.2007 Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 Er du heldig så kanskje Yamaha CE merker alle påhengerne men siden den er produsert uten for EØS så er det nok Sydvestens svar som gjelder. . . Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.