movat Startet 11.Januar.2007 Del på Facebook Startet 11.Januar.2007 hei, er det noen som har et paragongir som er i orden,eller et borg warner.motoren dette skal monteres på en 35 hk perkins.håper noen kan hjelpe meg med dette. mvh.movat. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 11.Januar.2007 Del på Facebook Svart 11.Januar.2007 hei, er det noen som har et paragongir som er i orden,eller et borg warner.motoren dette skal monteres på en 35 hk perkins.håper noen kan hjelpe meg med dette. mvh.movat. Velkommen til dette utmerkede forum. Hulda har ingen gear liggende. Forhandler for Paragon var tidligere Stavanger Maskin-et-eller-annet, merket er borte. BW forhandles av Progress i Oslo. Hvis du er mer spesifikk på hva du ønsker vil du trolig få flere svar. Det er nok en del brukte gear rundt omkring. Med en eventuell overgang vil jeg tro at det meste vil passe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.