Frivakten Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 (edited) Jeg har mistet min hjemmelagede liste over slipper og verksteder i Indre Oslofjord. Har ikke funnet noe der ute på nettet. Noen som kjenner til noe? Her er en god link til Småbåthavner i Indre Oslofjord. NB: mars 2003. og her en link til Småbåthavner og gjesteplasser. og Småbåthavner uten gjesteplasser Oslo Havn/Friluftsetaten. Edited January 12, 2007 by Krisida Magni (see edit history) Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Figaro Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Det er slipp/værksted på Lindøya, Padda, Gressholmen, Killingen, Kavringen utenfor Nesoddlandet Quote Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Frivakten Posted January 13, 2007 Author Share Posted January 13, 2007 Supert. Var det mulig at dere la inn adresser og telefonnummere så skal jeg redigere en liste underveis og dele sluttproduktet med BP. Men skulle gjerne hatt en liste eller opptegnelse å starte med. Quote VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
bliss X Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 En slik liste kan være nyttig, men den bør da inneholde en del mer detaljerte opplysninger om hva man kan få utført på hvert enkelt sted. Quote Link to post
hschrde Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Hva er det du trenger å få gjort? Det er mange muligheter for den som er litt kjent i fjorden - jeg har feks kommet opp på tralle 10 dager for en tusenlapp en gang... Quote Link to post
Figaro Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Supert. Var det mulig at dere la inn adresser og telefonnummere så skal jeg redigere en liste underveis og dele sluttproduktet med BP. Men skulle gjerne hatt en liste eller opptegnelse å starte med. Søk på gule sider, og skriv SLIPP etter navnene (med unntak av Padda, det heter Sørfonden slipp) så finner du tlf. og adresser Quote Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts