Frivakten Startet 12.Januar.2007 Del på Facebook Startet 12.Januar.2007 (redigert) Jeg har mistet min hjemmelagede liste over slipper og verksteder i Indre Oslofjord. Har ikke funnet noe der ute på nettet. Noen som kjenner til noe? Her er en god link til Småbåthavner i Indre Oslofjord. NB: mars 2003. og her en link til Småbåthavner og gjesteplasser. og Småbåthavner uten gjesteplasser Oslo Havn/Friluftsetaten. Redigert 12.Januar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Figaro Svart 13.Januar.2007 Del på Facebook Svart 13.Januar.2007 Det er slipp/værksted på Lindøya, Padda, Gressholmen, Killingen, Kavringen utenfor Nesoddlandet Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Frivakten Svart 13.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2007 Supert. Var det mulig at dere la inn adresser og telefonnummere så skal jeg redigere en liste underveis og dele sluttproduktet med BP. Men skulle gjerne hatt en liste eller opptegnelse å starte med. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
bliss X Svart 13.Januar.2007 Del på Facebook Svart 13.Januar.2007 En slik liste kan være nyttig, men den bør da inneholde en del mer detaljerte opplysninger om hva man kan få utført på hvert enkelt sted. Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 13.Januar.2007 Del på Facebook Svart 13.Januar.2007 Hva er det du trenger å få gjort? Det er mange muligheter for den som er litt kjent i fjorden - jeg har feks kommet opp på tralle 10 dager for en tusenlapp en gang... Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 13.Januar.2007 Del på Facebook Svart 13.Januar.2007 Supert. Var det mulig at dere la inn adresser og telefonnummere så skal jeg redigere en liste underveis og dele sluttproduktet med BP. Men skulle gjerne hatt en liste eller opptegnelse å starte med. Søk på gule sider, og skriv SLIPP etter navnene (med unntak av Padda, det heter Sørfonden slipp) så finner du tlf. og adresser Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.