Jump to content

OBS! -Varsel Sterk Storm 30 (problemer/strømforsyning og kommu

Ficher

Recommended Posts

Blåser kjetting igjen nå på morgenkvisten. Ned og sjekk Sydvesten.

Nå nei, ansvaret for båten ble gitt til Wector Yachting klokken 11.00 i dag, nå skal "sjarken" på land og der blir den til siste uken i mars, da er utsetting bestillt. I kveld reiser jeg til hotellet på Gardemoen, i morgen tidlig setter jeg meg på flyet til Florida for drøye to ukers jobb der. Skal holde til i fjærasteinene langs østysten av Florida, en halvtimes tur sør av Jacsonville.. Rapporter kommer fra unaiten :drink:

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Gardemoen??????????

Du har jo Torp en halvtimes reise hjemmenifra. Ække nødvendig å reise langt opp i indre østlandet for å fly sydover igjen.

Ankommer eller reiser fra Norge 1 gang i måneden. Har vært på Gardemone 5 ganger siden den åpnet.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Forsøker å benytte Torp så ofte jeg kan, men denne gangen er jeg nødt å dra til det indre østland... hvis ikke ble det for mye tull med flybytte..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført

Du får holde deg unna Marianene "over there". Ellers fryker vi en mindre i Bav klubben, og en mer i Sea Ray

klubben. Ellers var det vel greit å ta opp båten når det er vanskelig med ettersyn.

Ellers ser jeg vinden ikke har gitt seg. Det virker som det skal blåse hele vinteren lang.

Vi sees!

Du har rett i det baatsman, var ikke direkte lei meg når jeg overlot ansvaret til Wector Yachting. Merket det både i armer og ben i dag, er ikke vant til fysiske utskeielser som jeg var nødt til i går.

Er vel ikke så bekymret for marinaene "over there" meg utstyrbutikkene blir jo en prøvelse. Har jo den optimale båten for mitt bruk, så noen ny er ikke vurdert engang. Kommer nok til å bytte merke om "forståsegpåerne" begynner å like Bavaria.

OBS i kveld !!

Oppdatert Utstedt kl. 16:00, 15.01.2007

* Hordaland

....i kveld økning til sørlig liten storm 22, i natt omslag til nordvest, kortvarig FULL STORM 25

* Sogn og Fjordane

....I kveld økning til sørlig liten storm 22 på kysten, i natt dreiende nordvest, kortvarig full storm 25.

* Nord-Trøndelag

Sørvest liten storm 22 på kysten, Tirsdag morgen omslag til nordvest kortvarig full storm 25 på kysten

* Rogaland

i kveld sørlig sterk kuling 20, til dels liten storm 22

Fra met.no http://met.no/norge_tekstvarsel/index.html

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...