Jump to content

Verksted for rensing og impregnering av båtkalesjer?


C-marine

Recommended Posts

Vet noen om et verksted for rensing og imprignering av båtkalesjer?

 

Kommentar fra moderator:

Emnetittelen er endret, var opprinnelig Båtkalesje.

 

Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette

Redigert av Andreas (see edit history)

Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu

 

Enda en med båt lappen!

Link to post
Share on other sites

Regner med renseriene i oslo også gjør en slik jobb. Har brukt renseri i Kristiansand selv, der er to forskjellige som utfører rensing. Eller rettere sagt vask. Jeg betalte 600kr for kalesje til en 24 fot snekke. den ble kjempefin etterpå og impregneringen var veldig bra. Der hadde de også service med å ordne med å fikse mindre skader mot ekstra betaling.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
Regner med renseriene i oslo også gjør en slik jobb. Har brukt renseri i Kristiansand selv, der er to forskjellige som utfører rensing. Eller rettere sagt vask. Jeg betalte 600kr for kalesje til en 24 fot snekke. den ble kjempefin etterpå og impregneringen var veldig bra. Der hadde de også service med å ordne med å fikse mindre skader mot ekstra betaling.

 

Hvilket renseri er det du brukte i Kristiansand? Bor i Arendal og Industrisøm er dyre.... :nonod:

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Regner med renseriene i oslo også gjør en slik jobb. Har brukt renseri i Kristiansand selv, der er to forskjellige som utfører rensing. Eller rettere sagt vask. Jeg betalte 600kr for kalesje til en 24 fot snekke. den ble kjempefin etterpå og impregneringen var veldig bra. Der hadde de også service med å ordne med å fikse mindre skader mot ekstra betaling.

 

Hvor var dette?

Prøvd noen av de igjen etter den gangen?

Fortsatt fornøyd?

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Noen noen som vet hvem som Vasker og Impregnerer kalesjer i Vestfold?

 

Vil gjerne ha noen som vet hva de gjør, for jeg har prøvd renserier, de renset

kalesjen min og den ble slaskete som en te skjorte etter vask på ett renseri..

men kalesjer ser jeg for meg at man skal vaske skånsom.

 

Er det noen med erfaringer, jeg betaler heller noen kroner mer for ett bredre utført arbeid..

Redigert av princess V 46 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hei

Jeg var veldig uheldig med NAM ute på Vallø. 2 knekte vinduer, ujevnt impregnert (manglet impregnering ca 30% av kalesjen, det trakk rett igjennom).. Heldigvis hadde Joda en ny kalesje på lager.Jeg ville ikke brukt NAM. Dog har svigerfar meget gode erfaring med Meyer.

mvh

Bavaria32sport

dengang Joda310

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

 

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...