Geirh Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Vr innom noe på internett for en tid tilbake,der skulle noen arangere D5Lkurs på Kielfergen+noe landbasert. etter det jeg forsto var det et intensivkurs til en pris av ca 30 tusen. Husker ikke hva navnet på skolen var derfor finner jeg det heller ikke igjen. Noen som har kjennskap/anbefalinger om dette? Quote Link to post
Geirh Posted January 14, 2007 Author Share Posted January 14, 2007 Spør K.I. Røkke han har solgt sitt Quote Link to post
Bitteliten Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Oslo Maritime Skole kanskje? Quote Link to post
Tempest Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 http://www.norskmaritimskole.no/fritidsbat...ntensivkurs.php Quote Tempest på Instagram Link to post
hschrde Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Jeg har tatt det kurset - ikke noe tull der egentlig. Kan bli veldig intenst dersom man ikke kan endel fra før, men har man endel teori og erfaring så går det greit. Du kan jo maile meg internt om du vil vite mer? Quote Link to post
Recommended Posts