Geirh Startet 14.Januar.2007 Del på Facebook Startet 14.Januar.2007 Vr innom noe på internett for en tid tilbake,der skulle noen arangere D5Lkurs på Kielfergen+noe landbasert. etter det jeg forsto var det et intensivkurs til en pris av ca 30 tusen. Husker ikke hva navnet på skolen var derfor finner jeg det heller ikke igjen. Noen som har kjennskap/anbefalinger om dette? Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 Spør K.I. Røkke Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 14.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 Spør K.I. Røkke han har solgt sitt Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 Oslo Maritime Skole kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Tempest Svart 14.Januar.2007 Del på Facebook Svart 14.Januar.2007 http://www.norskmaritimskole.no/fritidsbat...ntensivkurs.php Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
hschrde Svart 15.Januar.2007 Del på Facebook Svart 15.Januar.2007 Jeg har tatt det kurset - ikke noe tull der egentlig. Kan bli veldig intenst dersom man ikke kan endel fra før, men har man endel teori og erfaring så går det greit. Du kan jo maile meg internt om du vil vite mer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.