sun fun Startet 18.Januar.2007 Del på Facebook Startet 18.Januar.2007 Hei er det noen her som vet hvor mann plasserer en septik tank i en Hasla 26, eventuelt hva slags tank som passer. Har kjøpt el.toalett så dette må kunne pumpe til tanken også. Kjell Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Januar.2007 Del på Facebook Svart 18.Januar.2007 Har en bror med Hasla 26, og han har tanken under benken som lstår rett foran toalettet. Tror det er en 40 liters plasttank han har, mulig du klarer å få plass til 60-70 liters tank her. Fordelen med denne plasseringen er jo korte slanger da. Jeg har samme plassering og tankstørrelse i min Viksund 27, og det fungerer helt greit for oss. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hasla 26 Svart 18.Januar.2007 Del på Facebook Svart 18.Januar.2007 Hei jeg har en Hasla bruker 60 liter tank ute på høyre side ved siden av delvegg gir.mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
sun fun Svart 18.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Januar.2007 Hei Du sier du har tanken ute ved delvegg er dette under dørkken bak rett under benken, og hva slags tank er det er denn rektanguler eller er denn spesial laget for båten ? takker for info. kjell Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 18.Januar.2007 Del på Facebook Svart 18.Januar.2007 Den er under dørken den er av rusfritt stål,ja du kan si under benken.Den satt i båten da jeg kjøpte den.mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.