froesak Startet 19.Januar.2007 Del på Facebook Startet 19.Januar.2007 Har byttet styrewire, men synes ikke jeg får max sving. Kan man kappe av litt av styrerøret (hylsa) for og få bedre sving??? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 19.Januar.2007 Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 Vil du ikke da få dårligere sving andre veien? Antar at den nye styrekabelen endte opp litt sideveis forskjøvet i forhold til den gamle? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Cirkeline Svart 19.Januar.2007 Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 Sjekk at du ikke har to monteringshull til styrwire på motoren slik at du kan få montert styrebolten litt nærmere motoren. Dette kan hjelpe med å få endret radien. Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 19.Januar.2007 Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 Antar at du har en påhengsmotor så da kan du justere på styrerøret bak slik at den svinger likt begge veier. Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 19.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Januar.2007 Har justert røret så det svinger likt begge veier men tenkte att hvis jeg kappet røret ca 5 cm så ville jeg få bedre sving begge veier når dette stilles på midten. Det er ett feste til på motoren men det hullet er bare 1,5 cm lenger inn enn det andre så det gjør vell kanskje ikke så mye?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.