Player 311 Startet 20.Januar.2007 Del på Facebook Startet 20.Januar.2007 Er snart ferdig med en av de beste bøkene jeg har lest Utrolig fasinerende å lese hvordan Ellen MacArthur mot alle odds har blitt en av de store ikonene i seilerverdenen... ANBEFALES PÅ DET STERKESTE Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 20.Januar.2007 Del på Facebook Svart 20.Januar.2007 Fikk den til jul av Lunde Båt. Har så vidt lest litt. Har ett par andre maritime bøker som leses for tiden. Gleder meg til å starte. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sebaldus Svart 20.Januar.2007 Del på Facebook Svart 20.Januar.2007 Kjempebra bok ja. Har lest den to ganger. Hun har gitt ut en annen bok også om rekordforsøket med trimaranen. Det er mer en bildebok. Den Player linker til er masse bra lesestoff. Sitér dette innlegget Link to post
Nordåsen Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Har nettopp kjøpt denne sjøl. Gleder meg til å lese den. Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Jeg synes det ble litt meningsløst å lese om en reise jorden rundt uten å gå i land. Ikke noen dårlig bok, men ikke min favoritt. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
alnorbåt Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Det ble vist en dokumentar om turen hennes på en kanal her for noen uker siden,husker ikke kanalen,men det var en kjempeflott dokumentar,hun sleit fælt og var på nippet til å avbryte,all honnør til henne. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.