Player 311 Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Er snart ferdig med en av de beste bøkene jeg har lest Utrolig fasinerende å lese hvordan Ellen MacArthur mot alle odds har blitt en av de store ikonene i seilerverdenen... ANBEFALES PÅ DET STERKESTE Quote Link to post
baatsman Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Fikk den til jul av Lunde Båt. Har så vidt lest litt. Har ett par andre maritime bøker som leses for tiden. Gleder meg til å starte. Quote Vi sees! Link to post
Sebaldus Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Kjempebra bok ja. Har lest den to ganger. Hun har gitt ut en annen bok også om rekordforsøket med trimaranen. Det er mer en bildebok. Den Player linker til er masse bra lesestoff. Quote Link to post
Nordåsen Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Har nettopp kjøpt denne sjøl. Gleder meg til å lese den. Quote Link to post
La Digue Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Jeg synes det ble litt meningsløst å lese om en reise jorden rundt uten å gå i land. Ikke noen dårlig bok, men ikke min favoritt. Quote Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
alnorbåt Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Det ble vist en dokumentar om turen hennes på en kanal her for noen uker siden,husker ikke kanalen,men det var en kjempeflott dokumentar,hun sleit fælt og var på nippet til å avbryte,all honnør til henne. Quote Link to post
Recommended Posts