nor star 290.. Startet 21.Januar.2007 Del på Facebook Startet 21.Januar.2007 lurer veldig på og kjøpe en elwaro 9000 94 mod med mercrusier 7.3 v8 med bravo3 drev, han forlanger 750 000 for denne, båten ser pen ut men er litt skeptisk til motor og drev noen med erfaringer? ble disse båtene fabrikkbygget i 94? takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Jeg hadde en 7,3 i vår forrige båt (Skarpnes 9100). Maken til skyv skal du lete etter. Motoren kan lett knekke drevet hvis du kjører tulling. Kjører du som normale folk går det kjempefint. Vi hadde den i 2 sesonger. Jeg har sett noen tenginer etter at vi solgte båten som viser et annet servoopplegg enn det vi hadde. Sjekk at ditt er originalt mhp reimer osv. Motoren startet lett, ryker veeeeldig lite (min KAD44 ryker mer) sålenge du bruker Alron tilsetning og har en behagelig gange. Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
SF Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 (redigert) Søker du litt på denne motoren her på båtplassen finner du mange synspunkter på denne. Noen omtaler den som steinknuser andre som en fiaskomotor. Se her. Uansett er den svært tung og du må forsikre deg om at båten har nok bæring for motoren. Videre har det vist seg at Bravo 3 drev i kombinasjon med båter med vekt over 3,5 tonn og dieselmotor med høyt dreiemoment ikke er det beste. Drevet tåler det ikke. Redigert 22.Januar.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.