Victora III Startet 21.Januar.2007 Del på Facebook Startet 21.Januar.2007 Baatplassen.no er jo etterhvert blitt en vane for mange av oss her inne. Men hvor ofte er vi inne? Hvor vannedannende er egentlig Baatplassen.no? For egen del går det litt i perioder i de årene jeg har vært her inne, men er ofte inne daglig. Hva med dere andre? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Er et fast rituale at jeg er innom BP når jeg er på nett. Siden jeg bruker PC aktivt ifm jobb, blir det ganske mange turer innom ja :) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Baatplassen.no er jo etterhvert blitt en vane for mange av oss her inne. Men hvor ofte er vi inne? Hvor vannedannende er egentlig Baatplassen.no? For egen del går det litt i perioder i de årene jeg har vært her inne, men er ofte inne daglig. Hva med dere andre? Dette spørsmålet kan jeg ikke svare på i tilfelle kona leser. Akkurat nå holder jeg på med forbredelser til fotballmøte. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
index Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Nesten skremmende vanedannende egentlig.... Sluttet å røyke for noen år siden, men baatplassen kommer tett opp i mot denne avhengigheten både når deg gjelder rastløshet og hyppighet... Genialt med et nettsted som dette, der man både kan motta og gi hjelp innenfor et område man er så opptatt av! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Geir Kallevik Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Jeg er nok en av dem som benytter arbeidstiden flittig, til å besøke Baatplassen En hver " ledig " stund, benyttes til å skjekke om det er kommet noen nye interesange tråder / innlegg. Når jeg sitter hjemme i godstolen, ligger laptoppen ved siden av meg og hver eneste reklamepause på TV, nyttes til å skjekke trådene. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Er da inne langt oftere enn 5-10 ganger pr døgn? Hva med 50 ganger pr døgn? Er redd det er noe slikt... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Jeg sier ingenting Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 Er et fast rituale at jeg er innom BP når jeg er på nett. .... ganske mange turer innom ja :) Genialt med et nettsted som dette, der man både kan motta og gi hjelp innenfor et område man er så opptatt av! Er da inne langt oftere enn 5-10 ganger pr døgn? Hva med 50 ganger pr døgn? Er redd det er noe slikt... Jeg sier ingenting Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 21.Januar.2007 Del på Facebook Svart 21.Januar.2007 (redigert) Jeg kjører lastebil når jeg er på jobb, og kan derfor ikke være pålogget i arbeidstiden, men i min sparsommelige fritid blir det vel i snitt 2-5 gange pr. døgn. Redigert: Baatplassen kan vel sies å være "farlig" vanedanende. Redigert 21.Januar.2007 av Jensen_fra_Vest (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Jon-Kåre Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Det blir nok mye mere en 5-10 ganger i snitt da jeg stort sett sitter fremfor dataen. Glimrende måte å tømme haue på når det blir for mye der Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
M/S Bastard Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Må innom hver dag, er jo nyskjerrig. (flere ganger daglig) Men er ikke like aktiv når det gjelder innlegg lengre, retter seg nok det når jeg tar ett tak i båten igjen. Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Det har blitt et fast rituale for meg å gå inn på båtplassen hver gang jeg er logget på pcen! Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Marwin Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Jeg sier ingenting Bortsett fra at om jeg tok std. timebetaling for Bp-timer, ville jeg ha vært millio(næsten)nær!! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Gunga Din Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Nejda ikke vanedannende alls ! jag loggar bara in 2 ggr/dag fr kl 8 - halv 5 o sen fra 17 - Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Baywatch Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Jeg vil si ekstremt vanedannende. Er som oftest inne et par ganger daglig, minst. Har prøvd å begrense meg litt i perioder, men det sklir som regel ut etter noen dager. Selv om jeg ikke skriver så mye selv, er det mye interessant å følge med på. Samboeren er ikke helt fornøyd, men jeg har inntrykk av at det er flere som har det sånn Sitér dette innlegget Link to post
Margot Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Når man har funnet et forum man liker så trenger man vel ikke gå ut? Da bare er man her, mer eller mindre hele dagen. Leser og flirer og funderer. Sitér dette innlegget mvh Margot Link to post
Espen C Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Det er nok mange arbeidsgivere som skulle ha vist hva vi driver med i arbeidstiden ja Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 ALT for vanedannende. Ikke bra for kondisen Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Vanedannende er det helt klart. Men bruker mye mindre tid på baatplassen nå enn før. Grunnen til det er bl.a at jeg har byttet jobb og har rett og slett ikke tid til å titte innom så ofte som før. Så nå blir det helst bare noen besøk på ettermiddag/kveld.... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Astor Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Kommentarer her kan bli brukt mot deg. Jeg sier ingenting om mine uvaner. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ben Sin Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Tror ikke det er en uvane Astor. Bare en god vane Sitér dette innlegget Link to post
Tommy R Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Er vell altfor lite inn på , det kommer seg vell. Mest om kvelden. Fint for ein kan jo snappe opp ideer av forskjellig Sitér dette innlegget Link to post
gon Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Båtplassen bidrar til, ikke minst i mørke vintermåneder, å opprettholde livsmotet og gi mening til hverdagslivet hos landets båtfundamentalister. For denne gruppen mennesker har det å lese båtstoff samme terapautiske virkning som det å lese poesi har for andre. For disse er Båtplassen drømmenes og lengselenes forum. Og da er vel spørsmålet om det er avhengihetsdannende et irrelevant spørsmål. gon Sitér dette innlegget Link to post
Kjelli Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 Har blitt for lite tid å besøke dette forumet, jobb tar for mye energi, og så har en litt gjøre hjemme. Var mye mer innpå før, men er bare av og til innpå nå, desverre. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 24.Januar.2007 Del på Facebook Svart 24.Januar.2007 Deter bevist for meg at eg blir syk av å ikke være innom forumet daglig.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.