Jump to content

Hvor vanedannende er Baatplassen.no?


Victora III

Hvor ofte er du inne på Baatplassen.no?  

296 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Baatplassen.no er jo etterhvert blitt en vane for mange av oss her inne. Men hvor ofte er vi inne? Hvor vannedannende er egentlig Baatplassen.no? For egen del går det litt i perioder i de årene jeg har vært her inne, men er ofte inne daglig. Hva med dere andre?

 

Dette spørsmålet kan jeg ikke svare på i tilfelle kona leser. Akkurat nå holder jeg på med forbredelser til

fotballmøte. :lol:

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Nesten skremmende vanedannende egentlig.... Sluttet å røyke for noen år siden, men baatplassen kommer tett opp i mot denne avhengigheten både når deg gjelder rastløshet og hyppighet...

 

Genialt med et nettsted som dette, der man både kan motta og gi hjelp innenfor et område man er så opptatt av!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Jeg er nok en av dem som benytter arbeidstiden flittig, til å besøke Baatplassen :blush:

En hver " ledig " stund, benyttes til å skjekke om det er kommet noen nye interesange tråder / innlegg.

Når jeg sitter hjemme i godstolen, ligger laptoppen ved siden av meg og hver eneste reklamepause på TV, nyttes til å skjekke trådene. :rolleyes::confused:

Link to post
Share on other sites

Er et fast rituale at jeg er innom BP når jeg er på nett. .... ganske mange turer innom ja :)
Genialt med et nettsted som dette, der man både kan motta og gi hjelp innenfor et område man er så opptatt av!
Er da inne langt oftere enn 5-10 ganger pr døgn? Hva med 50 ganger pr døgn? Er redd det er noe slikt...
Jeg sier ingenting :rolleyes:

 

:yesnod::yesnod::yesnod::yesnod:

 

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post
Share on other sites

Jeg kjører lastebil når jeg er på jobb, og kan derfor ikke være pålogget i arbeidstiden, men i min sparsommelige fritid blir det vel i snitt 2-5 gange pr. døgn.

Redigert: Baatplassen kan vel sies å være "farlig" vanedanende.

Redigert av Jensen_fra_Vest (see edit history)

Mvh. Jens Rytter.

 

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Link to post
Share on other sites

Det blir nok mye mere en 5-10 ganger i snitt da jeg stort sett sitter fremfor dataen. Glimrende måte å tømme haue på når det blir for mye der

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Jeg vil si ekstremt vanedannende. Er som oftest inne et par ganger daglig, minst. Har prøvd å begrense meg litt i perioder, men det sklir som regel ut etter noen dager. Selv om jeg ikke skriver så mye selv, er det mye interessant å følge med på. Samboeren er ikke helt fornøyd, men jeg har inntrykk av at det er flere som har det sånn :lol:

Link to post
Share on other sites

Vanedannende er det helt klart. Men bruker mye mindre tid på baatplassen nå enn før. Grunnen til det er bl.a at jeg har byttet jobb og har rett og slett ikke tid til å titte innom så ofte som før. Så nå blir det helst bare noen besøk på ettermiddag/kveld....

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Båtplassen bidrar til, ikke minst i mørke vintermåneder, å opprettholde livsmotet og gi mening til hverdagslivet hos landets båtfundamentalister. For denne gruppen mennesker har det å lese båtstoff samme terapautiske virkning som det å lese poesi har for andre. For disse er Båtplassen drømmenes og lengselenes forum. Og da er vel spørsmålet om det er avhengihetsdannende et irrelevant spørsmål.

gon

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...