Jump to content

Hvor vanedannende er Baatplassen.no?

Victora III

Hvor ofte er du inne på Baatplassen.no?  

296 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Dette spørsmålet tror jeg man får litt forskjellig svar på alt etter hvilken årstid man spør.

Man skal jo utøve dette båtlivet også. Og selv om det er PC ombord så føler jeg slett ikke trang til å koble meg opp hver gang det er nettdekning. Da er det gjerne andre ting som er langt hyggeligere å bedrive tiden med. Men på denne årstiden blir det temmelig ofte.

Samboeren er ikke helt fornøyd, men jeg har inntrykk av at det er flere som har det sånn :lol:

tror ikke det er så ille lenger, en periode tror jeg hun mente jeg satt og nettchattet med kvinnfolk, men etter at hun forsto at det ikke hadde seg slik er det greit..... Som regel

Men at det går med tid her på BP som kunne vært brukt til noe mer produktivt, er det ikke tvil om.

Det er nok mange arbeidsgivere som skulle ha vist hva vi driver med i arbeidstiden ja :rolleyes:

Akkurat der begynner jeg å få bedre samvittighet, var nok mye før, men det har endret seg til det bedre. hjelper at jeg har en spennende jobb som gjør at jeg enten er på reisefot, eller at jeg blir så oppslukt når jeg er på kontoret at jeg glemmer hele BP :blush::blush:

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Ingen ting er som en kopp kaffi og et lite besøk her inne. Eller, en kopp kaffi ombord i båten sommerstid er faktisk bedre.

Då har du ingenting å vere redd for. Det er først når du synst ein kopp kaffi og eit besøk her inne er betre enn ein kopp kaffi ombord i båten du skal byrje bekymre deg :eek::wink:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...