jørn Startet 22.Januar.2007 Del på Facebook Startet 22.Januar.2007 hei hei! Noen som veit om noen gode bøker om kobling av strøm i båt? Helst veldig lettfatlig, noe i likhet med "etellerannet" for dummies? Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 "Strøm ombord" av Jon Winge. Du finner den i velassorterte bokhandlerier og jeg tror til og med du kan få den på postordre fra knbf.no. Meld deg inn i forbundet samtidig, om du ikke allerede er medlem. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
TideRace Svart 22.Januar.2007 Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 (redigert) Jeg har en tidligere utgave av denne: http://www.nelfo.no/elforlaget/info/index.asp?bokid=15 Lettfattelig og greit skrevet med mange illustrasjoner (til og med jeg forstod den ) og innholder det meste du kommer over av el- og ladeproblematikk, m.m. som småbåteier. Du får sikkert bestillt den via bokhandler samt at jeg mener at Båtmagasinet solgte den en stund. REDIGERT: OPPSSSS.... samme bok som Skipper_Worse anbefaler ! Redigert 22.Januar.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 23.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Takk for det! Da skal jeg ut å leke elektriker en dag snart Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.