jørn Startet 22.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2007 hei hei! Noen som veit om noen gode bøker om kobling av strøm i båt? Helst veldig lettfatlig, noe i likhet med "etellerannet" for dummies? Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 22.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2007 "Strøm ombord" av Jon Winge. Du finner den i velassorterte bokhandlerier og jeg tror til og med du kan få den på postordre fra knbf.no. Meld deg inn i forbundet samtidig, om du ikke allerede er medlem. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
TideRace Svart 22.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2007 (redigert) Jeg har en tidligere utgave av denne: http://www.nelfo.no/elforlaget/info/index.asp?bokid=15 Lettfattelig og greit skrevet med mange illustrasjoner (til og med jeg forstod den ) og innholder det meste du kommer over av el- og ladeproblematikk, m.m. som småbåteier. Du får sikkert bestillt den via bokhandler samt at jeg mener at Båtmagasinet solgte den en stund. REDIGERT: OPPSSSS.... samme bok som Skipper_Worse anbefaler ! Redigert 22.Januar.2007 av Phoebe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 23.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2007 Takk for det! Da skal jeg ut å leke elektriker en dag snart Hilsen Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.