OnkelDonald Startet 22.Januar.2007 Del på Facebook Startet 22.Januar.2007 Det her er sikkert et spørsmål det kan bli vrient å svare på. I tv2 programmet "Svigerdatter søkes" var det innledningsvis en presetasjon av alle ungkarene, han ene ungkaren holdt på å pusse opp en båt, og tok med seg programlederen på en båttur med en båt han lånte av onkelen sin eller noe sånt? Noen som så programmet? Spørsmålet er hva slags båt var daycruiseren han lånte og som ble vist på tv2? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
OnkelDonald Svart 22.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2007 Båten kan vel sees på denne lenken for de som er medlem der.. Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
lisejanseen Svart 3.Desember.2016 Del på Facebook Svart 3.Desember.2016 (redigert) Dette er vell og merke 9 år siden nå, men på den tiden så eide min bror den båten. Nå er det jeg og min samboer som har den. Det er en Regal Majestetic 210 xl ? Redigert 3.Desember.2016 av lisejanseen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.