Superkul Startet 23.Januar.2007 Del på Facebook Startet 23.Januar.2007 Jeg har vanlige org kraner og vil montere etthåndsgrep kraner i båten, kan det brukes vanlige for husbruk?? det er trykkvann uten brytere på kranene fra før Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Sigurd Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Ja det kan du bruke. Jeg har mange vanlige enhåns i bruk ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Det går utmerket. Selv har jeg kun " vanlige " vannkraner ombord. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Hei, Det har også jeg. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Maritime kraner er "vanlige kraner" til maritim pris Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Sjekk med forhandleren hvilke armaturer de har best erfaring med mht. frostmotstandiget. Jeg måtte skifte alle på hytten i fjor grunnet is-sprenging, og forhandleren frafrådet i alle fall ett produkt, det jeg hadde, hvor de hadde hatt dårlige erfaringer med mht. dette. Det jeg ble anbefalt var et "tradisjonelt" merke, men husker ikke navnet. Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Lasse skreiv: "Maritime kraner er "vanlige kraner" til maritim pris" Mi erfaring er at dette ikkje er korrekt. Spesielt kranar frå Maritim. Desse kranane er av ein dårlegare , men til ein høgare pris. Eit (båt-)blandebatteri me kjøpte varte i ca. 18 mnd. Ask Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 23.Januar.2007 Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 Sjekk med forhandleren hvilke armaturer de har best erfaring med mht. frostmotstandiget. Jeg måtte skifte alle på hytten i fjor grunnet is-sprenging, og forhandleren frafrådet i alle fall ett produkt, ........ En venn av meg som er rørlegger, uttalte at han hadde tjent mange kroner på å skifte frostsprengte ENHÅNDS kraner på hytter. Ved stenging / uttapping av vannet om høsten var det vansskelig å få tømt enhåndskranene skikkelig. Han anbefalte kun "en kran for kaldt og en for varmt"... :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 23.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2007 (redigert) kjempebra da går jeg for et sett de selger på lidl av alle steder for et par hundre kr stk de har 5 års garanti og de har med hele monteringsettet inkl bunnventil osv, har kjøpt et hjemme på en liten vask og kvaliteten så grei ut med tanke på frost tar jeg og tømmer tanken så godt det lar seg gjøre på høsten og setter alle kraner opp da renner det meste tilbake takkk for tips Redigert 23.Januar.2007 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.