Jump to content

Lekkasjevarsler ...løp og kjøp .( kr 100.-)


Ficher

Recommended Posts

Kjøpte denne Lekkasjevarsler/detektor med føler og alarm. Denne er meget lett og montere, samt det er en god sikkerhet/trygghet og ha under fart/overnatting.

( alarm går når føler kommer under vann)

 

 

SE BILDE ..... http://www.icas.no/no/produkt.cfm?kat_id=5...p;action=detalj

 

Denne koster kr. 100,- og jeg kjøpte den hos Brann & Sikkerhets Service AS i Stavanger. tlf 51 58 34 11

Link to post
Share on other sites

Kjøpte denne Lekkasjevarsler/detektor med føler og alarm. Denne er meget lett og montere, samt det er en god sikkerhet/trygghet og ha under fart/overnatting.

( alarm går når føler kommer under vann)

SE BILDE ..... http://www.icas.no/no/produkt.cfm?kat_id=5...p;action=detalj

 

Denne koster kr. 100,- og jeg kjøpte den hos Brann & Sikkerhets Service AS i Stavanger. tlf 51 58 34 11

 

 

Jeg har alt bestilt 2 stk..

Link to post
Share on other sites

Er selve sensoren støpt inn i epoxy eller lignende slik at den også tåler å være i saltvann - eller er den utelukkende konstruert for våtrom med søtvann?

 

Snakket med selger i dag, og han sa at denne type var brukt mye i båter (da må den jo tåle saltvann). Vanskelig og si hva som er bak plastdeksel på føler..... mulig den er støpt inn med epoxy.

Men, skulle jeg få 1-2 lekkasjer i løpet av 10 år (som er mye :wink: ).... kjøper jeg bare en ny, eller bader den i crc 56.

Link to post
Share on other sites

Kjøpte denne Lekkasjevarsler/detektor med føler og alarm. Denne er meget lett og montere, samt det er en god sikkerhet/trygghet og ha under fart/overnatting.

( alarm går når føler kommer under vann)

SE BILDE ..... http://www.icas.no/no/produkt.cfm?kat_id=5...p;action=detalj

 

Denne koster kr. 100,- og jeg kjøpte den hos Brann & Sikkerhets Service AS i Stavanger. tlf 51 58 34 11

 

 

Jeg sendte de en mail og bestilte 2 stk.

 

Fikk svar at nå er pakken klar til å bli sendt. De skulle ha 650 kr. Hva betyr det ?????????

Link to post
Share on other sites

De skulle ha 650 kr. Hva betyr det ?????????

Noen som har funnet prisen på denne ? 100 spenn hørtes litt for billig ut , men bestiller glatt 1 stk jeg vis det er prisen. Men det var det da ?

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg sendte de en mail og bestilte 2 stk.

 

Fikk svar at nå er pakken klar til å bli sendt. De skulle ha 650 kr. Hva betyr det ?????????

 

Hva type har du kjøpt ? LD 63 eller LD 63 HS

Hmmmmmm .... jeg betalte 100 kr for LD 63 I GÅR.

 

Ring Brann & Sikkerhets Service AS i Stavanger. tlf 51 58 34 11 ., og spør hva dette er for noe tull. :smash:

 

Dette må jo være en feil ,pakken min er 7x11 cm og veier 100 gram. LD 63 HS kan ikke koste så mye mer LD 63 som jeg har ??.

 

Retuner pakke . ( så kan jeg kjøpe, og sende de til deg ....om det ikke blir en ordning)

 

 

p.s ....er jo andre her på forum som også har kjøpt denne for 100,- kr. ( emne om lekkasjevakt )

Redigert av Ficher (see edit history)
Link to post
Share on other sites

TULL ...tror du jeg driver med løgn. :nono:

 

Har jeg sagt det da? :confused:

 

Tviler ikke på at du har kjøpt varen for kr. 100. Fant iallefall ikke prisen på nettsiden - kanskje du har en link til prisliste? Kanskje du har vært heldig, kanskje de har gjort noe feil med sob sin bestilling, hva vet jeg? Syntes bare 100 kroner var for godt til å være sant og det er vel ikke løgn, er det?

Redigert av saga (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hva type har du kjøpt ? LD 63 eller LD 63 HS

Hmmmmmm .... jeg betalte 100 kr for LD 63 I GÅR.

 

Ring Brann & Sikkerhets Service AS i Stavanger. tlf 51 58 34 11 ., og spør hva dette er for noe tull. :smash:

 

Dette må jo være en feil ,pakken min er 7x11 cm og veier 100 gram. LD 63 HS kan ikke koste så mye mer LD 63 som jeg har ??.

 

Retuner pakke . ( så kan jeg kjøpe, og sende de til deg ....om det ikke blir en ordning)

p.s ....er jo andre her på forum som også har kjøpt denne for 100,- kr. ( emne om lekkasjevakt )

bestilte også en i dag.Den kostet 150,-+frakt.Dvs.250,-

http://www.sikkerhetsbutikken.net/

Det ble sagt at den(føleren)IKKE tåler saltvann,men skulle dere slippe å våkne våte på beina pga.noen lusne kroner,så vil jeg påstå at dette må være en bra investering.

Det er vel ting å andre unødvendige duppeditter i båtene våre som er mere bortkastede

Redigert av m/s draugen (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg sendte Icas en email og bestilte to stk LD63 HS. Fikk svar fra de at de solgte ikke til privatpersoner og at de derfor oversendte forespørselen til Sikkerhetsbutikken.

 

Jeg fikk deretter et tilbud fra Sikkerhetsbutikken. Tilbudet er på totalt 599kr inklusive mva og forsendelse (ikke oppkrav, men forhåndsbetaling; jeg ba om dette).

 

300 kr pr stk er ikke all verden, men jeg ville foretrukket å la denne fortjenesten gå til en med tilknytning til baatplassen. Er det ingen inne her som har et elektrofirma? 100kr pr stk i brutto fortjeneste skulle vel dekke konvolutter og arbeidstid for bestilling, mottak, pakking og levering?

 

:-) steinar

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...