Jump to content

trenger fremdeles medlemmer i sandvik båtklubb (gratis)


Superkul

Recommended Posts

rydder opp i?????

meningen er jo bare å få medlemmer så man kan gå i sammen om fks prosenter osv + råd og tips for de som har sandvikbåt, jeg visste ikke om at jeg kan kjøpe billige deler til motoren (perkins) i nabobyen her (sarpsborg) før jeg lagde sia her og der bla, kan folk som skrur litt selv gjøre det billig

Link to post
Share on other sites

Ikke ta kritikken altfor tungt!

 

Hjemmesiden er jo en god start på et Sandvik-forum! Man kan i MS Explorer'en (menyvalg) slå av oppstart av uønskede pop-up reklame og da blir det ikke så "skremmende" (stopper bare en del... og man får et varsel om at det er stoppet mottatte funksjoner etc..).

 

Ellers så kan et tips være å svinge innom Saga-forumet og der spørre administrator om tips, kostnader etc. Kostnader da det vanligvis vil koste litt om man ikke ønsker reklame etc.

 

Ellers så synes jeg at denne hjemmesiden har med mye av det som behøves for å gi ekstra info til eiere av Sandvik snekker. Låsing av dreggtauet var også fiks!

 

 

:-) steinar

...ikke Sandvik-eier :-)

Link to post
Share on other sites

Etter hva jeg har skjønt er problemet at jab ønsker en gratis, mal-basert side. Da følger det gjerne med reklame etc.

 

Ett alternativ er å bruke en blogg her på BP istedet.

Layout vil muligens bli noe begrenset, men det er flere fordeler:

 

Man kan la andre BP medlemmer delta med innlegg i bloggen.

Bloggen kan deles opp i tema, f,eks, ett tema pr båtmodell.

Man kan la andre BP medlemmer (og hvis ønskelig også gjester ) delta med kommentarer til det som skrives.

Enkelt å bruke, samme fremgangsmåte som for posting av innlegg på forumet.

Link to post
Share on other sites

det er helt riktig det.....det skal være GRATIS og da er det alltid bakdeler.......... men hvis folk går inn på disse sidene og er så nyskjerrige og trykke på noe de ikke aner hva er ja da kan dem vel takke seg selv?? 1 bud når man surfer på internett er å ikke åpne ting man ikke vet er trygt og gjør de noe dumt når de er på sidene mine så hadde de nok gått på en smell før eller siden uansett, de åpner vel sikkert masse e post fra ukjente og useriøse steder og :crazy: jeg har velenda ikke opplevd noe på de sidene selv enda annet en tilbud om noe smilies greier som jeg elegant krysset ut. Og til de som har maksimal sikkerhet stilt inn på maskinen blir vel kansje spurt eller nektet tilgang pga reklame greiene men det er jo bare og tillate så er man der.......

Har egen hjemmside der også som jeg har flere tusen besøkte på og enda ikke fått klager www.triump500chopper.piczo.com for de som er litt intresert i Triumph choppere og tør :cheers:

Redigert av jab (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ja gamlebåten gikk og nå blir det spennende å se om sandviken holder seg like bra......... deilig å bli kvitt når man alerede har handlet nytt. merkelig at det var så tungt å selge i beste sommertid men gikk på dagen nå før jul! :cheers: og ja det er jo greit å fjerne virusvarsel, folk får jo bakoversveis haha :cheers:

Redigert av jab (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hallo jab , har sendt deg et par IM og mail ang snekka mi . Har spurt deg om du kan slette den fra Sandvik siden din , da den er solgt er det greit å fjerne alle spor . Lykke til videre med Sandvik klubben .

 

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

  • 9 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...