Astor Startet 23.Januar.2007 Del på Facebook Startet 23.Januar.2007 Vi er tre par som setter oss på bussen til båtmessa i Gøteborg neste fredag i regi av KNBF. Er det flere fra BP som drar nedover? Vi var med i fjor også. En sosial og hyggelig tur i beste maritim stil. Med dette korter vi ned på tiden til båtuttak. Dermed slipper vi å ta en helg på Lillestrøm. Heller en tur på fjorden. Regner med at bussen er fulltegnet, men det er lov å forespørre seg dersom noen føler at dette hadde vært noe. Rimelig er det også! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Gunga Din Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=913&a=323791 500 båtar på årets båtmässa BÅTAR: Över 500 båtar har baxats in på Svenska Mässan. Sist in var en motorbåt gjord i Skaraborg. Störst är den nästan 16 meter långa och 17 ton tunga motorbåten Windy 52. Den är byggd i Västervik och kostar 10,5 miljoner. Utan lull-lull. De 750 hästarna slukar sex liter bränsle per distansminut och den som har rätt plånbok får vänta på leverans till hösten 2008. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 ..motorbåten Windy 52. Den är byggd i Västervik och kostar 10,5 miljoner. Utan lull-lull. De 750 hästarna slukar sex liter bränsle per distansminut Jaggu bra vi fikk opprettholdt den avgiftsfrie dieselen, så ikke en fattig stakker går helt konkurs i sine bestrebelser etter å opprettholde kystkulturen... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Hm - lurer på om den båten er dyrere i Sverige enn i Norge. Jeg har hært rundt 8 mill i Norge, og nok/sek er jo ikke mer enn 10% forskjell nå. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Februar.2007 Del på Facebook Svart 4.Februar.2007 Motorbåtsköparen frågar inte om klimathotet fredags kom FN:s alarmerande rapport om klimathotet - men av det märktes inget på konsumtionssamhällets båtmässa. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Mulligan Svart 4.Februar.2007 Del på Facebook Svart 4.Februar.2007 Dyster lesning. Men ikke overraskende. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 4.Februar.2007 Del på Facebook Svart 4.Februar.2007 Jaggu bra vi fikk opprettholdt den avgiftsfrie dieselen, så ikke en fattig stakker går helt konkurs i sine bestrebelser etter å opprettholde kystkulturen... Suzuki Er ikke sikker på at alle er helt klar for denne debatten igjen..... Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 4.Februar.2007 Del på Facebook Svart 4.Februar.2007 slipper å reise til Lillestrøm?????????????????????? Hva er det for no tull, vi må jo støtte opp om det vi har her i landet. Deilig på fjorden i begynnelsen av mars????????? merkelig Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.Februar.2007 Del på Facebook Svart 4.Februar.2007 Hva er det som er så merkelig Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2007 Takker for en kjempetur til Gøteborg. Og for en fin gjeng med båtfolk som dro nedover. I år var det 20 turen som KNBF var arrangør av denne bussturen. Messa var somalle andre vil jeg tro. Tråkket ikke opp i mange båtene. Nord West 390 var noe jeg goddt kunne tenkt meg. Nydelig treværk over alt og lite plast å skue innendørs. Slipper å dra på Lillestrøm i en tid jeg heller vil være på sjøen. Denne messa er minst 1 mnd. for sent ute etter Astrors rutetabeller. Nå skal jeg samle brosjyrehaugen og lese og studere. Når det gjeldt kikkerter var Steiner representert. Det samme OXO. Tar å tittet på Seatronic til uken. Finner sikkert et bra kjøp der. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.