Jump to content

Båtmessa i Gøteborg


Astor

Recommended Posts

Vi er tre par som setter oss på bussen til båtmessa i Gøteborg neste fredag i regi av KNBF. Er det flere fra BP som drar nedover?

 

Vi var med i fjor også. En sosial og hyggelig tur i beste maritim stil. Med dette korter vi ned på tiden til båtuttak.

Dermed slipper vi å ta en helg på Lillestrøm. Heller en tur på fjorden. :wink:

 

Regner med at bussen er fulltegnet, men det er lov å forespørre seg dersom noen føler at dette hadde vært noe.

Rimelig er det også!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

massabatar.jpg

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=913&a=323791

 

 

500 båtar på årets båtmässa

 

BÅTAR: Över 500 båtar har baxats in på Svenska Mässan.

Sist in var en motorbåt gjord i Skaraborg.

 

Störst är den nästan 16 meter långa och 17 ton tunga motorbåten Windy 52. Den är byggd i Västervik och kostar 10,5 miljoner. Utan lull-lull. De 750 hästarna slukar sex liter bränsle per distansminut och den som har rätt plånbok får vänta på leverans till hösten 2008.

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

..motorbåten Windy 52. Den är byggd i Västervik och kostar 10,5 miljoner. Utan lull-lull. De 750 hästarna slukar sex liter bränsle per distansminut

 

Jaggu bra vi fikk opprettholdt den avgiftsfrie dieselen, så ikke en fattig stakker går helt konkurs i sine bestrebelser etter å opprettholde kystkulturen... :smiley:

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Takker for en kjempetur til Gøteborg. Og for en fin gjeng med båtfolk som dro nedover. I år var det 20 turen som KNBF var arrangør av denne bussturen.

 

Messa var somalle andre vil jeg tro. Tråkket ikke opp i mange båtene. Nord West 390 var noe jeg goddt kunne tenkt meg. Nydelig treværk over alt og lite plast å skue innendørs.

 

Slipper å dra på Lillestrøm i en tid jeg heller vil være på sjøen. Denne messa er minst 1 mnd. for sent ute etter Astrors rutetabeller.

 

Nå skal jeg samle brosjyrehaugen og lese og studere.

 

Når det gjeldt kikkerter var Steiner representert. Det samme OXO.

Tar å tittet på Seatronic til uken. Finner sikkert et bra kjøp der.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...