Jump to content

Ny Barracuda, Olympic 1125 EX


Baracuda

Recommended Posts

Vi skal til Haugesund og hente vår Olympic 1125ex ca uke 7-8. Gjett om vi gleder oss :flag: Den skal gå på egen kjøl hjem til Kristiansund og vi er selvfølgelig spent på om været holder til en slik tur på denne tida av året.

Mesteparten av innredningen (de store elementene) er på plass men det gjenstår monteringsarbeid av utstyr, listing og lakkering.

Etter vår oppfatning har de justeringene på flybridgdesign gitt båten en mere tidsriktig design samt bedre plass (der oppe)

Må vel nevne at vi har ventet vel 9 mnd på dette og har vært uten båt siden april i fjor, så vi er noe hyper i disse tider.

Innvendig er det ikke store forandringer bare litt ekstra i hovedcabin og oppe i salongen.

I følge daglig leder Helge Haga skal prototypen til båtmessa i Bergen.

Link to post
Share on other sites

Vi skal til Haugesund og hente vår Olympic 1125ex ca uke 7-8. Gjett om vi gleder oss :flag: Den skal gå på egen kjøl hjem til Kristiansund og vi er selvfølgelig spent på om været holder til en slik tur på denne tida av året.

Mesteparten av innredningen (de store elementene) er på plass men det gjenstår monteringsarbeid av utstyr, listing og lakkering.

Etter vår oppfatning har de justeringene på flybridgdesign gitt båten en mere tidsriktig design samt bedre plass (der oppe)

Må vel nevne at vi har ventet vel 9 mnd på dette og har vært uten båt siden april i fjor, så vi er noe hyper i disse tider.

Innvendig er det ikke store forandringer bare litt ekstra i hovedcabin og oppe i salongen.

I følge daglig leder Helge Haga skal prototypen til båtmessa i Bergen.

Gratulerer med ny Superbåt :flag: . Ble fin den nye flybridgen. Gleder meg til båtmessen i Bergen.

Link to post
Share on other sites

Takker for gratulasjoner :cool: Det føles helt topp.

 

OBS! Det er ikke vår båt som er avbildet(prototypen) Vår båt er(nr.2) ikke klar før uke 7-8 og jeg skal besøke fabrikken førstkommende mandag og "inspisere" og ta masse bilder og video. Nesten som ett svangerskap bare med den fordelen at vi ikke behøver å nøye oss med ultralyd under prosessen- Har allerede vært ombord i "råbygget" og inspisert.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer med nybåten og velkommen inn i den eksklusive barracuda familien. :flag: Det er samme skroget som jeg har men din er blitt mer moderne fra vinduene og opp. Har du valgt samme innredning som jeg har med sidepassasjerløsning eller har du tatt den med to bord? Uansett knallbra båt som du kommer til å få masse glede av og som er bra i sjø og med fin planingsvinkel.. :seeya: Gleder meg til å se den på messa. :flag:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...