tro-hau Posted November 7, 2003 Share Posted November 7, 2003 Hei. Er ny i "båtlivets gleder. Har kjøpt en for meg nydlig Huwa 26. Sitter en Ford 2715 E diesel i den. Er nok hjemmesnekret/marinisert. Er det noen som har noen erfaring/kunnskap om denne motoren? Kan vel bli litt utfordring med deler ved behov men det får jeg ta som en utfordring. Har akkurat konservert den. Resten tar jeg til våren. Kanskje noen også sitter på en "delemotor" eller dokumentasjon på den? Takker for mulige svar. :confused Quote Link to post
giver Posted November 7, 2003 Share Posted November 7, 2003 Hei Jeg har 2 av disse motorene. Mine har Bowman marinisering. Halaas & Mohn i Kristiansund kan alt om dem, forhandler og gir god service. Ikke tar dem ublue priser heller. Jeg har komplett deleliste til motorene. Får de nok luft og diesel samt vanlig vedlikehold, har du en trofast sliter. mvh giver Quote Link to post
880 Posted November 7, 2003 Share Posted November 7, 2003 Sjekk sidene til: www.kingsdiesel.no Quote Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.