Gunga Din Startet 7.November.2003 Link til dette innlegget Startet 7.November.2003 Halve ankaret bortrustet ! Förr vägde det ett ton nu bare 500kg ! http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=143735 S/Y Gunga Din Link to post
Poseidon Svart 7.November.2003 Link til dette innlegget Svart 7.November.2003 Der ser man; langtidstester er det eneste som duger! Så du Ingar må nok også være forberedt på å ha anodene dine i sjøen i bortimot 300 år før du kan si noe om Volvo sine anoder er verdt prisen i forhold til Biltema sine mvh Poseidon Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ingar Svart 7.November.2003 Link til dette innlegget Svart 7.November.2003 Vel, om ikke vi kan konstatere noen forskjell etter 2-3 år må man vel konkludere med at Biltema vinner pga prisen.... :lol:Men jeg vet jo ikke hvor lang tid det vil gå før en markert forskjell viser seg, helst ville jeg brukt en kobberplate, men fant ikke noe.Tror nok vi får en avklaring innen neste sesong iallfall.... Link to post
Poseidon Svart 7.November.2003 Link til dette innlegget Svart 7.November.2003 Ingar, Det som jeg mente å si - men som jeg ikke turde å si - var at det trenges nok minst 300 år før Volvofantastene kommer på tanken å innrømme at noe som ikke holder Volvopris kan være minst like bra Oi, Oi, Oi hva har jeg gjort - nå braker nok snart stormen igjen løs over mitt lille hode..... mvh Poseidon Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Svein H Svart 7.November.2003 Link til dette innlegget Svart 7.November.2003 Neida, slapp helt av Poseidon. Denne gangen gidder vi ikke.......... Svein Svein H Link to post
JRK Svart 7.November.2003 Link til dette innlegget Svart 7.November.2003 Hei Ikke jeg heller nå er det helg .. og da har jeg annet å gjøre Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn