mekkaren Startet 29.Januar.2007 Del på Facebook Startet 29.Januar.2007 Hei. Jeg går så smått med planer om å bytte ut Dracoen min i en ny båt ( 3 fot syken ) Båtene jeg ser på er skibsplast 600 vs. Vet lite om de, annet en det jeg ser på bilder og på nettsiden til produsenten. Er det noen som har erfaringer med disse båtene + og - . Satt på med en når jeg var en liten guttevalp, han hadde en 225 hk yamaha på og det gikk noe grusomt. Der og da ble det ett mål om og få en slik båt, jeg har selfølgelig tenkt og være litt mere moderat med motorvalget. Så hvis det er noen her som kan fortelle meg, henvise meg til tester eller noe lignende hadde jeg satt pris på det. Maritim hilsen Mekkaren Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 29.Januar.2007 Del på Facebook Svart 29.Januar.2007 Hadde en slik fram til i fjor sommer, derav nicket. Tenker du på innbords eller utbords motor. Min var en 89 mod med 3l 130 hk OMC motor Bravo drev. Motoren havarerte etter en sesong, så jeg satte inn ny motor før jeg solgte. Jeg båten er helt topp. Den er slank, så den kommer lett i plan. Men med urolige unger krever den aktiv bruk av trim flaps. Med innbords motor ble den nesten 1300 kg, dette gjorde den etter min mening relarivt stabil, og jeg savnet slett ikke nyrebelte, om farten paserte 35 knopp i noe sjø. Dette er etter min mening en meget god båt, som trygt kan anbefales. Men OBS kjøp gjerne en med nyere motor. Innborde eller utbords, 15 til 20 år er lang tid for en motor. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
mekkaren Svart 29.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2007 (redigert) hei ja, satser på en med påhengsmotor, blir vell mere plass og mindre støy. Ser at de fleste som er tilsalgs har motorer som har stått på siden første sjøsetting, så det begynner og bli gammelt ja. Redigert 29.Januar.2007 av mekkaren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Januar.2007 Del på Facebook Svart 29.Januar.2007 Du får endel treff hvis du søker med nøkkelord: +skipsplast +600 Hadde en slik fram til i fjor sommer, derav nicket.For de som ikke er klar over det, man kan nå selv endre nicket på BP. Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 29.Januar.2007 Del på Facebook Svart 29.Januar.2007 Har tenkt litt på å bytte, men det blir liksom ikke det samme med Skorgenes ohoi Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.