Jump to content

Tilbud på Mercruiser 120 HK diesel - 139.990,-


SF

Recommended Posts

ja, 139 lapper er en god pris for denne motoren,,, så tidlig som i høst fikk jeg tilbud på samme motor (fra samme firma ) på 160' inkl. montering drev og instrumentpakke. Antar at med denne prisen er motoren levert i en trekasse :lol:

 

Jeg fant likevel ut at denne motoren kansje blir litt i minste laget for min båt, selv om forhandleren mener det motsatte. Dessuten har jeg veldig dårlige erfaringer med dette firmaet så her handler jeg ikke lenger.

Link to post
Share on other sites

Tenkte ikke på Mr Import spesielt men grå import generelt. Mye mer tvilsomt en å gå vi offisielle kanaler.

Skal du ta inn noe via grå import så bør du ha en god fortjeneste på dette og vurdere denne opp mot den risiko du tar for evt feil og mangler på leveransen, redusert garanti osv.

 

Mye trygger å gå vi den norske importørens forhandler nettverk.

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Alle (ny)kjøp i Norge dekkes i utgangspunktet av 5 år reklamasjons-garanti, som ikke må forveksles med 2 års garantien man gjerne får, som dekker mye mer.

Videre er det ikke selve denne garantien som er fin å ta med seg, men firmaets forbindelser, evner, kompetanse og økonomi til å håndtere reklamasjoner på en rask, enkel og grei måte.

 

/A$

Redigert av Fusebox (see edit history)
Link to post
Share on other sites

er helt ENIG med SF , ikke verdt det for lusne 4000 kr, han som selger tjener ikke penger den summen han selger, men det gjør jeg, ikke mye men greit nok.

Men på andre som volvo D3 D4 og D6 er det mye og spare.

ett eksempel 2 x Volvo D6 310 med V gear for 248 000 . sjekk med volvo hva de skal ha.. men jeg har kun 2 for den prisen jeg og.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...