Jump to content

Dårlig passform ny Alf Hansen kalesje til Fjord 24 Weekender 73mod


Bonita

Recommended Posts

Kjøpte ny kalesje til Fjord 24Weekender 73-mod hos Alf Hansen sist sommer. Dette ble ikke den helt store happeningen når det gjelder passform. Ble riktignok noe bedre når festene på fremre stag ble flyttet maksimalt bakover, men den er definitivt for lav på midten.

Alf Hansen skjønner ikke hvorfor passformen er dårlig, men har sagt de skal komme å se på problemet hvis det ikke finnes annen løsning?

 

Er det noen som vet om 24weekender endret fasong i løpet av årene?

 

BonitaKalesje2.jpg

 

-Roald

Link to post
Share on other sites

Det kan være litt "skummelt "å bestille ny duk etter orginal mal. Dersom det er gjort forandringer på knapper eller bøyler får du et problem som leverandør ikke tar ansvar for. Jeg fikk nettopp ny til min Saltø 31 og er fornøyd. Men jeg fikk lagd ny mal. Kan jeg spør hva du betalte for din? Jeg måtte ut med 15200 for min.

Link to post
Share on other sites

Alf Hansen har mal til båttypen og leverer kun med nye stag. De sier de har levert denne til andre likn uten problem.

Bildet er tatt før siste justering der staget som vises i front av antenne er flyttet ca 20 cm bak slik at midtparti har kommet noe høyere.

Måtte ut med 12.500 så prisen er ok den forutsatt at den passer

Redigert av Bonita (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...