Jump to content

Flytter fra Harstad, trenger båtplass i Oslo......

BOA

Recommended Posts

Hei

Har båtplass på Solvik, Bærum, 3.5 m, om du er i beit for noe midlertidig så kan du muligens få leie den i begynnelsen av sesongen mulig lenger. Skal ha båten mest på hytta på forsommeren. Markedsprisen tror jeg ligger rundt 20000 pr sesong. Dette er kun et mulig tilbud men send meg en IM så kan vi holde kontakten utover.

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

I Asker og Bærum så kostet en 3,5 meters båtplass for sesongen 2006 mellom 7' og 12-13'.

Skøyen er et greit utgangspunkt for å ha båtplass i Asker og Bærum og ut mot Hurumlandet. Kjøretid 15-30 minutter.

Du kan jo sjekke ut f.eks denne; http://www.baatplass-vollen.no/ eller denne; http://www.heromarin.no/

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Det kan du jo tro.... Prisene ligger godt over dette......................

Jeg har akkurat leid ut min.

Vel, Vollen skal ha 11.200 for en 3,5 meter for 2007, selv betaler jeg 7' for 2007 sesongen for en 3,5 meter i Asker og du har leid ut din for mere så litt usikker på hva du mener er så galt med mitt innlegg? Hva Asker Marina i Lenagbukta skal ha står ikke på hjemesiden deres enda, men mener å huske at ifjor var det ca samme pris som i Vollen. Heromarin tror jeg lå lavere enn dette.

Strand og Solvik lå noe høyere uten at jeg kan se at det skal være noen grunn til det.

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Jaggu godt jeg ikke bor inne i tigerstaden , mere for en sommerplass enn jeg betaler i innskudd og årsavgift + medlemskap . Helt på tryne di prisane , men det stopper av seg sjæl til slutt vil jeg håpe å tru . Lykke til med plass inni der .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Ja, hva er egentlig akseptabal avstand til båtplass for oss som bor langs kysten?

Selv synes jeg over 20 min kjøring er for langt. Det blir da ofte upraktisk å se til båten når en måtte ønske og det blir et prosjekt om hele familien skal på dagstur.

Selv har jeg 15 min. med bil, men synes av og til det er vanskelig å dra fra familien en halv time++ i stresstiden etter middag for å se til båten. Derfor blir det ofte utsatt, med dertil dårlig samvittighet.

Er ikke noe stort problem å finne båtplass i Oslo og omegn dersom man aksepterer at prisen er høy i et pressområde som indre Oslofjord. Med hensyn til Vollen er dette et veldig greit sted komme til fra Oslo. Båt fra Aker brygge, buss passerer Skøyen en gang eller to i timen. Regn med at du må ha dyr båtplass noen sesonger, men meld deg inn i en lokal båtforening og stå på venteliste. Med din båtstørrelse er det slett ikke håpløst.

Jaggu godt jeg ikke bor inne i tigerstaden , mere for en sommerplass enn jeg betaler i innskudd og årsavgift + medlemskap . Helt på tryne di prisane , men det stopper av seg sjæl til slutt vil jeg håpe å tru . Lykke til med plass inni der .

Tine III

Ja slik har det dessverre blitt,de med penger presser ut de andre med "sunne båtvaner".Jeg må kjøre en time for å se til båten,men jeg ligger der også gratis-egen hytte med 8 m.brygge og landstrøm,++++

Ja slik har det dessverre blitt,de med penger presser ut de andre med "sunne båtvaner".

Jepp. Ingen båteiere innerst i Oslofjorden har EGENTLIG peiling på båt og båtliv. Blærer alle sammen. Og ingen bønder fra barteland vet hva de snakker om.

Vi er vel ikke fordomsfulle, er vi?

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Jepp. Ingen båteiere innerst i Oslofjorden har EGENTLIG peiling på båt og båtliv. Blærer alle sammen. Og ingen bønder fra barteland vet hva de snakker om.

Vi er vel ikke fordomsfulle, er vi?

NEI DA.Har det noen gang blitt observert "slike"på hue i motorn med svarte fingrer????

Men nå var det heller ikke dette temaet:hjelp de fra nord med å finne seg en fin båtplass så de kan kose seg i sommer.Lykke til...

Redigert av m/s draugen (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...