BOA Startet 1.Februar.2007 Del på Facebook Startet 1.Februar.2007 Vi flytter i løpet av våren i fra Harstad, og ned til evt Oslo......Og med pa flyttelasset tar vi jo selfølgelig med oss vår kjære Saga. Problemet med sørpå....er plass til båten Er det noen som vet om det finnes noen ledige plasser til leie/salgs i oslo omegn + noen mil??? Takker og bukker for svar !!!!! Vidar Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Uff det kommer du til å merke i lommeboka Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 hvor i Oslo flytter du, og hvor bred er Saga`en din ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
BOA Svart 1.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Saga'n er vel bortimot 3 m bred Flytter evt rundt om Skøyen....Men klarer fiiint og kjøre noen mil! Vidar Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Hei Har båtplass på Solvik, Bærum, 3.5 m, om du er i beit for noe midlertidig så kan du muligens få leie den i begynnelsen av sesongen mulig lenger. Skal ha båten mest på hytta på forsommeren. Markedsprisen tror jeg ligger rundt 20000 pr sesong. Dette er kun et mulig tilbud men send meg en IM så kan vi holde kontakten utover. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Akult Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Saga 27 er 2,75 i fenderlisthøyde. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 I Asker og Bærum så kostet en 3,5 meters båtplass for sesongen 2006 mellom 7' og 12-13'. Skøyen er et greit utgangspunkt for å ha båtplass i Asker og Bærum og ut mot Hurumlandet. Kjøretid 15-30 minutter. Du kan jo sjekke ut f.eks denne; http://www.baatplass-vollen.no/ eller denne; http://www.heromarin.no/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Avmønstret2 Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Sjekk ut leangbukta båtforening i Asker. Tror ikke det koster 20 laken der.... Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 I Asker og Bærum så kostet en 3,5 meters båtplass for sesongen 2006 mellom 7' og 12-13'. Det kan du jo tro.... Prisene ligger godt over dette...................... Jeg har akkurat leid ut min. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Tør jeg spørre hva du fikk og hvor stor du hadde ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mouche Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Det kan du jo tro.... Prisene ligger godt over dette...................... Jeg har akkurat leid ut min. Vel, Vollen skal ha 11.200 for en 3,5 meter for 2007, selv betaler jeg 7' for 2007 sesongen for en 3,5 meter i Asker og du har leid ut din for mere så litt usikker på hva du mener er så galt med mitt innlegg? Hva Asker Marina i Lenagbukta skal ha står ikke på hjemesiden deres enda, men mener å huske at ifjor var det ca samme pris som i Vollen. Heromarin tror jeg lå lavere enn dette. Strand og Solvik lå noe høyere uten at jeg kan se at det skal være noen grunn til det. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 (redigert) Strand, Solvik og Blommenholm ligger på litt mere ekslusive steder en Vollen. Tror det er hovedgrunnen, dessuten har Vi marina og På solvik servering med alle rettigheter. Sigarrer og Cognac, dog kommer blondinene i tillegg Tenkte på leanbukta:-) Redigert 1.Februar.2007 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Tine IV Svart 1.Februar.2007 Del på Facebook Svart 1.Februar.2007 Jaggu godt jeg ikke bor inne i tigerstaden , mere for en sommerplass enn jeg betaler i innskudd og årsavgift + medlemskap . Helt på tryne di prisane , men det stopper av seg sjæl til slutt vil jeg håpe å tru . Lykke til med plass inni der . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Espen C Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 (redigert) Se prisene her i Sarpsborg så blir dere nok misunnelige tenker jeg http://www.walbergmarine.no/baathavn/priserbrygge.asp Skulle kanskje ikke vist dette her til Oslo folka Redigert 2.Februar.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Nå ja. Det finnes like billige plasser i Oslo som i Sarpsborg, men da må man stå på venteliste noen år. At alle båtplasser i Oslo er så dyre er bare noe enkelte tror. Sitér dette innlegget Link to post
loffern Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 En times kjøring fra Oslo finner du vesentlig laverepriser og mye finere skjærgård. Horten, Moss, Svelvik og Son for å nevne noen. Lykke til!! Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Ja, hva er egentlig akseptabal avstand til båtplass for oss som bor langs kysten? Selv synes jeg over 20 min kjøring er for langt. Det blir da ofte upraktisk å se til båten når en måtte ønske og det blir et prosjekt om hele familien skal på dagstur. Selv har jeg 15 min. med bil, men synes av og til det er vanskelig å dra fra familien en halv time++ i stresstiden etter middag for å se til båten. Derfor blir det ofte utsatt, med dertil dårlig samvittighet. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Er ikke noe stort problem å finne båtplass i Oslo og omegn dersom man aksepterer at prisen er høy i et pressområde som indre Oslofjord. Med hensyn til Vollen er dette et veldig greit sted komme til fra Oslo. Båt fra Aker brygge, buss passerer Skøyen en gang eller to i timen. Regn med at du må ha dyr båtplass noen sesonger, men meld deg inn i en lokal båtforening og stå på venteliste. Med din båtstørrelse er det slett ikke håpløst. Sitér dette innlegget Link to post
peer Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Du kan prøve de fire båtforenigene som har tillhold på Hovedøya,disse er "kommunale", med rimelige priser. Akerselva båtforening, Arbeidernes Båtforening, Jernbanens båtforening og en til som jeg ikke husker nå. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 og en til som jeg ikke husker nå. Revierhavna Norges hyggeligste båtforening? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
m/s draugen Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Jaggu godt jeg ikke bor inne i tigerstaden , mere for en sommerplass enn jeg betaler i innskudd og årsavgift + medlemskap . Helt på tryne di prisane , men det stopper av seg sjæl til slutt vil jeg håpe å tru . Lykke til med plass inni der . Tine III Ja slik har det dessverre blitt,de med penger presser ut de andre med "sunne båtvaner".Jeg må kjøre en time for å se til båten,men jeg ligger der også gratis-egen hytte med 8 m.brygge og landstrøm,++++ Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Ja slik har det dessverre blitt,de med penger presser ut de andre med "sunne båtvaner". Jepp. Ingen båteiere innerst i Oslofjorden har EGENTLIG peiling på båt og båtliv. Blærer alle sammen. Og ingen bønder fra barteland vet hva de snakker om. Vi er vel ikke fordomsfulle, er vi? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Tempest Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Eg meldte meg inn i båtforening i Frognekilen for 5 år siden, i det eg fikk båt. I år fekk eg endelig plass! Men det var fem dyre år på venteliste Plassen eg har fått no er komunalt regulerte priser på, så da har det endelig blitt levelig Sitér dette innlegget Tempest på Instagram Link to post
tuffff Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 En times kjøring fra Oslo finner du vesentlig laverepriser og mye finere skjærgård. Horten, Moss, Svelvik og Son for å nevne noen. Lykke til!! Er det skjærgård der ? Horten, Moss, Svelvik og Son??? mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 (redigert) Jepp. Ingen båteiere innerst i Oslofjorden har EGENTLIG peiling på båt og båtliv. Blærer alle sammen. Og ingen bønder fra barteland vet hva de snakker om. Vi er vel ikke fordomsfulle, er vi? NEI DA.Har det noen gang blitt observert "slike"på hue i motorn med svarte fingrer???? Men nå var det heller ikke dette temaet:hjelp de fra nord med å finne seg en fin båtplass så de kan kose seg i sommer.Lykke til... Redigert 2.Februar.2007 av m/s draugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.