Suzuki Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 NEI DA.Har det noen gang blitt observert "slike"på hue i motorn med svarte fingrer???? Er svarte fingre et tegn på sunne vaner ? Trodde det var et tegn på at man var den stolte eier av et gammelt VP vrak jeg ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
m/s draugen Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Er svarte fingre et tegn på sunne vaner ? Trodde det var et tegn på at man var den stolte eier av et gammelt VP vrak jeg ? Suzuki Det refereres til ett tidligere innlegg-"de hadde ikke peiling på båt" Ikke trengs det heller,med fet pengbok ringes det etter hjelp i stedet for å gjøre det selv.Så det så..... Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 2.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Har sjekket med noen..... Men det er fullt i umiddelbar nærhet, men som jeg skreiv tidligere, så kan jeg godt kjøre noen mil... En time unna skal nok gå bra! Alternativt kan jeg ha båten på Stathelle...men det blir 2 timer unna.... og det blir litt langt syntes jeg! Vidar Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Alternativt kan jeg ha båten på Stathelle...men det blir 2 timer unna.... og det blir litt langt syntes jeg!Vidar Jo, men omvendt så er du sånn omtrent midt i smørøyet i det du legger fra land. Skal du kjøre samme veien med Sagaen så tar det deg 8-10 timer. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Bavaria 40 Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Undersøk litt rundt Fredrikstad området her kan det være muligheter, prisene er i hvertfall lavere enn i Oslo og nå har veien mellom Oslo og Fredrikstad blitt veldig bra, kjøretid ca 1t og 15min. Med båten her har du mange flotte plasser i umiddelbar nærhet og både svenskekysten og vestfoldkysten er innenfor helgetur rekkevidde med mange flotte plasser og besøke. Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 2.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 (redigert) Ja jeg veit! Er født og oppvokst der. Men har jeg båten der, kan jeg liksom ikke bare hive meg i båten en ettermiddag.... Men Fredrikstad er jo innen høvelig rekkevidde.. Redigert 2.Februar.2007 av BOA (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Jeg betaler 4000 for båtplassen min i asker/bærum (dette er boligfeltets private havn!) Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Bavaria 40 Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Da er du sikker lommekjent i Fr.området, vi hadde båten liggende i Frognerkilen men flyttet båten ned til Fr. for 6 år siden (fy for f. hvor fort tiden går) det valget har vi ikke angret på!! Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Tør jeg spørre hva du fikk og hvor stor du hadde ? Ble tilbudt mer og det gjelder 3,5m plass. Prisen er en sak mellom leitager og meg. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Trodde det var et tegn på at man var den stolte eier av et gammelt VP vrak jeg ? Og der ble du satt på hekksjø mål lista til Slagskibet. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Ble tilbudt mer og det gjelder 3,5m plass. Prisen er en sak mellom leitager og meg. Det skjønner jeg men nå er både du og leietager anonym... Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Nor_west Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Det er en mulihet på Sætre marina,de driver å fordeler plasser nu.Der koster det ca.9-10 tusen for en sessong. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Det er en mulihet på Sætre marina,de driver å fordeler plasser nu.Der koster det ca.9-10 tusen for en sessong. Nor west, har du peiling på hva det koster på Lagahølet ? Leie evt å kjøpe ca markedspris ? Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
avmønstret5 Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Hva med å flytte til Bergen? - mer båtplass, - mer prating - mer fisketorg- mer regn - våtere damer osv. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Hva med å flytte til Bergen? - mer båtplass, - mer prating - mer fisketorg- mer regn - våtere damer osv. Kanskje derfor Bergen er uaktuell, med unntak av hønene da. Sistnevnte kan kanskje oppfattes litt brautende Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
nordan family 27 Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Ser Hero Marin er referert over. Det er omtrent 30 til 45 minutter fra Oslo Sentrum avhengig av hvilken side av fjorden du kjører. Har selv båten i opplag der. Prisene for sommerleie er ganske lave, og finnes på hjemmesiden. Det er riktignok ikke Hero Marin som står for havnen, men det finnes info på Hero Marin sin hjemmeside. Du kan tak kontakt med Sætre Båtforening. De vet hvem som leier ut plassene sine. I fjor kostet en 4.0 m 8000,- der. Dette var "gjengs" pris i fjor da jeg leide der. Året før leide jeg en 4.0 meter hos Asker Marina. Dette kostet vel omlag 11800, men hadde blitt noe billigere om jeg hadde inngått en lengre kontrakt (som det nå er venteliste på). Privat-leiene varierer noe. For neste sesong har jeg leid en 3.5 m for 15500 hos Oksenøya Marina. Det synes jeg var ran i dagslys, men sånn er det bare når jeg ikke ville kjøre lengre ut. Også Holmen har ventelister. Et annet alternativ er også Marinaen i Drøbak (plassene er leid ut på langtidskontrakter, men annoneseres fra tid til annen). Både Drøbak og Hero Marin ligger jo i umiddelbar nærhet i H-Øya, Sandspollen etc. Nå er det vel slik at om man kikker på de enkelte oppslagtavler så er dette fort mye billigere enn internett-prisen på finn.no. Asker seilforening er også en fin mulighet - de årene jeg leide der var det relativt kameratslige priser i forhold til finn.no, men de fleste der benytter lokal oppslagstavle. Lykke til med søket! Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 En times kjøring fra Oslo finner du vesentlig laverepriser og mye finere skjærgård. Horten, Moss, Svelvik og Son for å nevne noen. Lykke til!! Meg bekjent er det ikke mye skjærgård å snakke om på de stedene du nevner her Da er det en HELT annen verden hva angår skjærgård i Indre Oslofjord, utenfor Asker og Bærum Drar du lengre ut enn de stedene du nevner, såsom Tjøme på vestsiden og Hvaler på østsiden, er det imidlertid fantastisk flott skjærgård Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Nor west, har du peiling på hva det koster på Lagahølet ? Leie evt å kjøpe ca markedspris ? Jeg vet ikke prisene i Lagahølet,men det jeg har hørt er at de tar markaspris,men hvor mye den er vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Du kan tak kontakt med Sætre Båtforening. De vet hvem som leier ut plassene sine. I fjor kostet en 4.0 m 8000,- der. Prisene i Sætre Båtfrening har nokk økt i år på 4 meters plass på grunn av det er lakt ut betongbrygge så medlemmene må betale mer for plassen sin,prisen i år ligger fra 8500 og oppover.Sætre Marina ligger omtrent på det samme. Sitér dette innlegget Link to post
BOA Svart 2.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Jeg har sendt mail til HeroMarin...og venter spent på svar..... Vidar Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Meg bekjent er det ikke mye skjærgård å snakke om på de stedene du nevner her Da er det en HELT annen verden hva angår skjærgård i Indre Oslofjord, utenfor Asker og Bærum Drar du lengre ut enn de stedene du nevner, såsom Tjøme på vestsiden og Hvaler på østsiden, er det imidlertid fantastisk flott skjærgård Så enig så enig. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
HaHa Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 (redigert) Hero Marin, dvs Svein Robert går i disse dager gjennom ventelistene på nye båtplasser i sandtaket (lagunen) på Storsand. Jeg har nettopp fått en 4 m plass fra mars av !! Redigert 2.Februar.2007 av HaHa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 2.Februar.2007 Del på Facebook Svart 2.Februar.2007 Kambo marina, tlf: 69 25 81 37, kan vel også være verdt et forsøk, muligens. Hender at det er ledige plasser der. Men da må du ta til takke med Mosselukta. Og ikke er det skjærgård her heller, visstnok. Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 3.Februar.2007 Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 (redigert) Tør jeg spørre hva du fikk og hvor stor du hadde ? Ja hva blir det ikke spurt om her på baatplassen. Redigert 3.Februar.2007 av Shore (see edit history) Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
BOA Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2007 Moss og Horten er jo også i grunn innafor hva jeg er villig til og kjøre for og komme meg til Boa. Blir det krise med meg før jeg flytter, så kan jeg ha den på Stathelle.... (Myyyye billigere der også) For og ha båten helt innerst i Oslofjorden...om man får plass...så er kansje prisene ikke helt overkommelige.... (Skal tross alt bruke masse penger for og kjøpe ny bustad der også......) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.