asunde Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt koppholder for innfelling slik som på bildet over? Hilsen Arild Quote Link to post
C-marine Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Tror de har det på biltema men de har det på sea sea, maritim og andre båtbutikker. Quote Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
asunde Posted February 3, 2007 Author Share Posted February 3, 2007 Takk, men jeg har ikke sett noen for innfelling verken på biltema eller maritim, men sea sea kjenner jeg ikke til, skal sjekke der. Quote Link to post
liberty Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Marinesenteret i sanviken har koppholder Quote Link to post
asunde Posted February 3, 2007 Author Share Posted February 3, 2007 Takk så mye, ser at jeg tok feil angående maritim, de har faktisk noen i plast. Sjekker i Sandviken på mandag. Quote Link to post
Ardea 870 Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Ser Maritim selger akkurat en sånn i rustfritt som du ser etter Kopp/Glassholder Quote Link to post
Recommended Posts