asunde Startet 3.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 3.Februar.2007 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt koppholder for innfelling slik som på bildet over? Hilsen Arild Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 3.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Tror de har det på biltema men de har det på sea sea, maritim og andre båtbutikker. Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
asunde Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Takk, men jeg har ikke sett noen for innfelling verken på biltema eller maritim, men sea sea kjenner jeg ikke til, skal sjekke der. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 3.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Marinesenteret i sanviken har koppholder Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 3.Februar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Takk så mye, ser at jeg tok feil angående maritim, de har faktisk noen i plast. Sjekker i Sandviken på mandag. Sitér dette innlegget Link to post
Ardea 870 Svart 3.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2007 Ser Maritim selger akkurat en sånn i rustfritt som du ser etter Kopp/Glassholder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.