Cripps Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Hei!! Ønsker å forbedre ventileringen av båten. Har sett på en løsning ved å benytte solcelledreven ventilator. Er det noen som har erfaring med disse?? Har sett en type på http://www.batutstyreren.no art.nr: 15100. Jepp jepp. Takker for alle svar!! -- Cripps -- Quote Link to post
Ubåtfender Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 (edited) Det er vel denne det. Var litt bale å finne fram til den så jeg la en direkte link til den. Men har ikke erfaring med den selv, hadde dena andre typen solcelle og de funket ganske bra, kansje en fordel å få med batteri så den går selv om sola ikke står på. Edited February 3, 2007 by Ubåtfender (see edit history) Quote bloggen min Link to post
Ben Sin Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Hei En kompis bruker den modellen med innebygget oppladbart batteri. Han er veldig fornøyd med den. Det er jo ikke all verden en slik vifte kan bidra med, men litt ekstra sirkulasjon blir det. Husker ikke hva han betalte, men den var ikke helt billig. Ben Sin. Quote Link to post
Diplom-is Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Jeg har en type som ble kjøpt på maritim til ca1200,- Vi er meget fornøyd. Støyer lite, og varer lenge på det oppladbare batteriet. Løp og kjøp Quote Link to post
Recommended Posts