Jump to content

Sjøkart på nett?


C-marine

Recommended Posts

Vet noen her på BP om en nett side eller et program jeg kan laste ned å få båtkart over indre oslofjord? Og finnes det et sted der jeg kan taste in kordinatene og få opp et kart?

Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu

 

Enda en med båt lappen!

Link to post
Share on other sites

Du kan også ta en kikk på Kystverket sin kartapplikasjon, velg sjøkart under "velg grunnkart". Zoomingen er ikke god når du kommer tett innpå hos meg, men det kan være oppløsning/skjermkortet mitt som ikke er optimalt. Du kan også velge Norge i bilder, hvis de har dekning får du satelittfoto av det du ser på.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Ikke vet jeg hvor ofte indre oslofjord endrer seg, men et satelittfoto fra 2002 burde vel kunne dekke det meste for de fleste vil jeg tro? :confused:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...