C-marine Startet 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2007 Vet noen her på BP om en nett side eller et program jeg kan laste ned å få båtkart over indre oslofjord? Og finnes det et sted der jeg kan taste in kordinatene og få opp et kart? Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Espen C Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Du kan jo teste http://www.kystatlas.no/KystAtlasNew/DekningsKart/Kart.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 C-map på internett. Gratis, må registrere seg. OK til å "ta seg en tur" i vintermørket.... Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 6.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2007 Du kan også ta en kikk på Kystverket sin kartapplikasjon, velg sjøkart under "velg grunnkart". Zoomingen er ikke god når du kommer tett innpå hos meg, men det kan være oppløsning/skjermkortet mitt som ikke er optimalt. Du kan også velge Norge i bilder, hvis de har dekning får du satelittfoto av det du ser på. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
ynroenn Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Denne var jo veldig bra! Noen som vet hvor ofte satelittbildene blir oppdatert? (Lurer på om noen har tyvlånt brygga mi i sommer, eller om bildet ble tatt før jeg kjøpte eiendommen ) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Blir ikke oppdatert. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Hvordan vet du at de ikke blir oppdatert? Ser at noen er flere år tilbake, august 2002 er de eldste i de områdene jeg har tittet på. Men mener å ha registrert oppdateringer... Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Ikke vet jeg hvor ofte indre oslofjord endrer seg, men et satelittfoto fra 2002 burde vel kunne dekke det meste for de fleste vil jeg tro? Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
B-P-Nimbus 350C Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Prøvde meg litt på Kystatlas. Det var skuffende elendig bilkart som ikke har noe med kysten å gjøre. Sitér dette innlegget Den som aldri har en drøm vil heller aldri oppleve at en drøm går i oppfyllelse O.H. Sandvik 945 TAMD41M 163 grønne små hissige hingster. Link to post
fokus Svart 7.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2007 Hva med denne. Bare å prøve seg frem. http://mappe.c-marina.com/main/search/port...jInstalled=true Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.