Jump to content

Boat ultimo!

RITS

Recommended Posts

Pen båt. :yesnod:

Men det finnes jo masse flott til 8 mill. .........

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

"Egret is off the west coast of Morocco steaming along at 6.6 knots burning 7 liters/hour. Egret's little Lugger engine is purring like a kitten. 603nm to go to Las Palmas, Grand Canaria. (Maderia was set aside by insurance delays). The adventure begins!"

må ju säga att det känns skönare o logge 6-7 knop med 0 liter / hour time efter time :wink:

S/Y Gunga Din

....

må ju säga att det känns skönare o logge 6-7 knop med 0 liter / hour time efter time :wink:

joda....men når sant skal sies, så er jo 7 liter/t rimelig greit med tanke på at det er 3 store dobbeltsenger, og du kan traktere 14 blondiner i baren før du bretter dynene godt rundt dem. :wink:

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Han har jo båt til 8 mill. jo... 5000,- i diesel tømmer nok ingen lommebok. :nonod:

Jo, fra Las Palmas har han 22500 mil igjen.

Det er 190000 kroner.

Han bruker nok like mye i mat og drikke. :lol:

Det var en flott båt det også, men den kalesjen på toppen var malplassert. :lol:

Hmmmm....

ffe1_3.JPG

80ft express yacht lloyds ship The name off this vessel sayes it all! "AWESOME " built by lloyds ship in Australia and has just completed a major refit with no expence spared in 2006 she has an amazing 40plus knots 4000HOUSEPOWER performance three luxurios cabins,aft heated spa and powerful bose sound system,hydraulic tender garage, jet boat tender underwater lights,bow thruster....

*Sikle*

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...