Boywonder Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 :lol: Godt forsøk... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
vikers Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 (redigert) Skal du unngå kalesje, så er jo denne grei:http://www.cnb.fr/ya-fichec_fr.php?id=36 Minner meg om noe jeg så på Discovery Science i går i et program som heter Wind driven episode 5. Der var det en reportasje om to seilbåter designet av en Lucas (tror jeg) - den ene het "Magic carpet" og den andre het "Tiketikan". Det var absolutt det råeste jeg har sett av seilbåt. Ca. 80 fot med enorme seilflater - 4 vinsjer styrte det hele og ble betjent med knapper ved roret. Seilene rullet inn og ut fra bommen/stag selvfølgelig, kjølen kunne hydraulisk legges ut til siden og i full vinkel var det tilsvarende det samme som 60 personer hengende utover rekken... - og båten kunne greit seiles av en person. Pris ble jo ikke oppgitt, men koster nok noen skjorter (langermede sådanne). Redigert 9.Februar.2007 av vikers (see edit history) Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Drømmestart på ferien: http://www.youtube.com/watch?v=MnkO0MCJ-k4 Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Boat ultimo vil alltid være denne: ( Sakset fra Regina sin hjemmeside ) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Hvor knipset jeg denne Nordhavnen ? ( Gunga får ikke lov å gjette ) Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 OK Gunga Din, kom med svaret !!! Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Bulb på en motorbåt ? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 9.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2007 Gunga Din har ennå ikke oppklart dette for oss.... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 10.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2007 (redigert) Hvor knipset jeg denne Nordhavnen ? ( Gunga får ikke lov å gjette ) OK Gunga Din, kom med svaret !!! Gunga Din har ennå ikke oppklart dette for oss.... Ok jag gjetter..................... har bare vart inom ett par ganger ...en av de tråkigaste havner...prøver o undgå den, men det minner litt om................. Grenaa kan det vare den havnen? Redigert 10.Februar.2007 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.