Jump to content

Unique 30 fot, er dette en god sjøbåt?


ola_dunk

Recommended Posts

"Mine tanker"

 

Jeg innbiller meg at det er en meget god båt. Både når det gjelder innredning og sjøegenskaper. Håper ikke jeg forveksler denne med en annen nå, men er det den jeg tror, har den "tradisjonelt" eller utprøvet planende skrog som minner om det som brukes i Fjord 900/dolphin. Det er en relativt sjelden båt både og se og høre om, men jeg tror den er ettertraktet som bruktbåt. Det har stått et par stykker på finn.no det siste halvåret - og den forrige stod ikke lenge før den ble solgt. Jeg vet det forde jeg har en bekjent som faller helt i staver når han ser akkurat denne båten...

Om det har vært svakheter i plasten på denne båten kjenner ikke til. Bedre å få med en skriftlig bekreftelse fra selger på vedlikeholdet som er utført på båten. Evt. hvis båten står i sjøen; en garanti frem til sesongen så du får tatt opp båten og sjekket.

 

Feil maskin sier '870'. Det kan ikke jeg skjønne, for alt jeg vet er KAD42 en bra maskin (men så har jeg heller ingen erfaring med denne). Hadde vært greit å høre hvorfor det er feil.

Seilerhilsen fra Kosmix!

Logg og blogg: x79.blogspot.com

Twitter: Følg meg her!

 

explaining.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...