Jump to content

Kobling toalett?


Hasla 26

Recommended Posts

:flag: Hei jeg lurer litt på hvordan sysemet virker elektriskt toa.Er det riktig att denn slangen som kommer fra do og til septik skal kobles nederste punkte på septik?Og den øverste skal til pompe ut?Jeg går litt og lurer på dette da pimpel kommer fra do og blir presset inn i tanken i bånn når det er noe på septik fra før.Litt grubling på dette att den kansje skal koble inn på den høyste punte på septik.Den var kobles som beskrevet først fra før men er dette korekt kobling?Mvh Bjørn :crazy:

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Link to post
Share on other sites

Jeg ville nok ha koblet slangen fra dassen inn i toppen på septiktanken for da vil du ikke kunne få noe tilbakerenning fra tanken. Kan ikke se noen som helst grunn til å ha denne i bunn. Skal du kunne tømme tanken må du suge ut i bunn, aller helst med sugerør gjennom tanktoppen og helt ned til bunn.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...