Hasla 26 Startet 9.Februar.2007 Del på Facebook Startet 9.Februar.2007 Hei jeg lurer litt på hvordan sysemet virker elektriskt toa.Er det riktig att denn slangen som kommer fra do og til septik skal kobles nederste punkte på septik?Og den øverste skal til pompe ut?Jeg går litt og lurer på dette da pimpel kommer fra do og blir presset inn i tanken i bånn når det er noe på septik fra før.Litt grubling på dette att den kansje skal koble inn på den høyste punte på septik.Den var kobles som beskrevet først fra før men er dette korekt kobling?Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
SveinHa Svart 9.Februar.2007 Del på Facebook Svart 9.Februar.2007 Jeg ville nok ha koblet slangen fra dassen inn i toppen på septiktanken for da vil du ikke kunne få noe tilbakerenning fra tanken. Kan ikke se noen som helst grunn til å ha denne i bunn. Skal du kunne tømme tanken må du suge ut i bunn, aller helst med sugerør gjennom tanktoppen og helt ned til bunn. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Hasla 26 Svart 9.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Februar.2007 (redigert) Takk for svar syntes det var litt snodig,for når jeg tok av den gamle tanken så var den for dassen koblet slangen i bånn.Kjøpt båten i høst så det er en del og gå over kjønner jeg . mvh Bjørn Redigert 10.Februar.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Hasla 26 Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Hei og en ting til må det være fall på slangen hele vegen eller klarer dassen og trøkke det videre litt over en meter? mvh Bjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
horg Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Du trenger ikke fall, men du vil bruke mye spylevannfor å pumpe ...... til tanken, dvs. tanken blir fort full Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 (redigert) Oki da legger jeg slangen mest mulig i fall takk for svar Mvh Bjørn Redigert 10.Februar.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Avsluttet2 Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Skrivefeil eller missforståelse???? Har du mulighet, bruk fall. Det mener Horg også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.