880 Startet 10.Februar.2007 Del på Facebook Startet 10.Februar.2007 I dag ble siste tur med båten tatt. Etter å ha hugget meg ut av isen for å kjøre rundt til egnet kai. Her ble den lastet på bil og skal fraktes til Oslo området der ny eier venter spent. Frakten ble ikke så ille heller, ca 10 store... Litt vemodigt etter å ha hatt båten i 10 år og lagt ned en del timer med renovering. Men alt har jo en slutt. Så nå er alle muligheter åpne, til neste helge er det jo båtmesse. Blir nok brukt noe lengre tid på messen i år... I mellomtiden må far bare finne seg i og få kjeft av avkommet om hvor dum han er som har solgt båten..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
ola_dunk Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Hva blir det nå da, båt eller bobil ? Husk at våren nermer sg styggfort Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 En ting er sikkert, det blir ikke bobil..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Ubåtfender Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 En ting er sikkert, det blir ikke bobil..... Det var bra, da er det håp om å treffe deg langs kysten til sommeren. Du har vel en ny båt i sikte allerede tenker jeg. Det blir vel BPs treff etter messen i år så vi sees vel der tenker jeg. Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Fred Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Hvilken båt solgte du? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Hvilken båt solgte du? Denne Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
"Mathilde" Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Hørt på brygga: De to største høydepunkter ved å ha båt er 1: Når man kjøper båten og 2: Når man selger den....... :lol: Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Glemte å sende en takk til Redningsskjøyta i Kleppestø som hjalp til med isbryting slik at jeg slapp unna med kun noen meter med 1-2" å knuse for å komme løs... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
La Digue Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Hørt på brygga: De to største høydepunkter ved å ha båt er 1: Når man kjøper båten og 2: Når man selger den....... :lol: Det største høydepunktet er vel nettopp perioden før man kjøper den nye båten. Da har man alle muligheter og ingen problemer. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
ola_dunk Svart 10.Februar.2007 Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Glemte å sende en takk til Redningsskjøyta i Kleppestø som hjalp til med isbryting slik at jeg slapp unna med kun noen meter med 1-2" å knuse for å komme løs... Isbryting på Askøy, hvor på Askøy er det is ? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2007 Strusshamn, da redningskjøyta var innom var nesten hele våge islagt. Etter et døgn hadde den løse isen drevet vekk... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.