Hydrox Svart 21.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2007 Hva med å male maskinrommet med Jotun sin HardTop? Denne er to komponent og beregnet til å freshe opp slitte plastbåter. Jeg brukte den på en gammel With jolle og resultatet ble veldig bra og slitesterkt. Skal jeg bruke topcoat så høres det veldig omfattende ut for at resultatet skal bli holdbart. Om en uke skal jeg hjem etter 4 ukers "haltencruise" med supplybåt. Den nye motoren min blir levert rett etter at jeg er kommet hjem, gleder meg stort til å begynne på denne jobben. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.Februar.2007 Del på Facebook Svart 21.Februar.2007 jeg skrev feil i et tidligere innlegg .. det var hard top fra jotun jeg brukte i motorrommet mitt. virker veldig sterkt det .. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
power Svart 21.Februar.2007 Del på Facebook Svart 21.Februar.2007 Hvor legger du lista ? Jotun sin HardTop er helt ok så lenge du skal pensle malingen på . Jeg har spøyta en jolle med Jotun sin HardTop å den var ikke helt enkel og jobbe med men jeg kom i mål. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 21.Februar.2007 Del på Facebook Svart 21.Februar.2007 bruk rulle finbørstet til hardtop .. blir meget bra i et motorrom Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Hydrox Svart 21.Februar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Februar.2007 Det var rulle jeg hadde sett for meg, trenger ikke noe shiny look nede i maskinrommet. Men en glatt overflate som er lett å holde ren er en fordel.. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 21.Februar.2007 Del på Facebook Svart 21.Februar.2007 Det var rulle jeg hadde sett for meg, trenger ikke noe shiny look nede i maskinrommet. Men en glatt overflate som er lett å holde ren er en fordel.. du får en blank fin hinne om du bruker rull og maler med hardtopp fra jotun men jeg anbefaler på det sterkeste og bruke en grunning først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.