Jump to content

Noen anbefalinger vedr Targa 37 eller V40


Ankermann

Recommended Posts

Begge har jo gått ut av produksjon - begge er fine båter.

V40 - unngå KAD 42 og med rette akslinger. KAD 42 er det mye styr med - de har en lei tendens til å skjære seg når de går tungt. Det er vel derfor VP etter bare et par år kom med KAD 43. V40 med rette akslinger er som å ha med kona på ball. Dobbelt så dyrt - havlparten så morro :smiley:

 

Om du er "syklig opptatt" av finnish som meg så er i hvertfall i dag Fairline mer opptatt av detaljer enn Princess. Det ser man om man kryper litt rundt i nye båter. Princess får nesten alltid kritikk for sin "behind the scene quality" og Fariline får ros for sin finish på detaljer.

 

Ulempen med begge båtene er etter min mening at de ikke har så veldig fine cockpiter. Jeg synes setene ikke er så gode å sitte i, og førerplassene er ikke optimale på noen av båtene. Således klarer jeg ikke å peke på den ene eller andre båten som et soleklart valg - men jeg heller nok mest mot Princessen.

 

Mitt førstevalg er Windy 36 eller Windy 37 Grand Mistral :wink: Det var vel ingen stor bombe her :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

V40, 3 fot ekstra til samme pris. Finishen er lavere på Princess enn Fairlane. Men hvilken rolle spille vel det.

2. håndsverdien er høy på begge. Så den nye V42 på messen i GØteborg. Flotte båter.

 

Vurderte faktisk disse båtene i fjor selv. Men denne gangen ble det seiler.

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...