TwinCab Posted November 11, 2003 Share Posted November 11, 2003 I forbindelse med bytte av motor i min Joda 8100 TC må jeg også skifte ut den gamle varmtvannsberederen (det er ikke plass til denne berederen ved siden av den nye motoren). Jeg har derfor solgt den gamle berederen til Eystein i Stryn for noen hundrelapper. Vi har imidlertid litt problemer med frakten av berederen fra Kongsberg til Stryn. Det blir fort litt feil dersom fraktkostnadene blir mer enn prisen på berederen. Jeg tillater meg derfor å spørre om det er noen av baatplassens medlemmer som skal til Stryn via Kongsberg i løpet av rimelig tid (noen måneder?) og videre kunne tenke seg å ta med berederen til Eystein (Eystein Dvergsdal) i Stryn. Quote Link to post
Kirkhorn Posted November 11, 2003 Share Posted November 11, 2003 Hei.. Jeg pendler mellom Oslo og Stranda på Sunmøre og paserer Styn annenhver uke. Dersom du kan treffe meg i området, så tar jeg den gjerne med. Treffes på mob. 91385691. Quote Link to post
Suzuki Posted November 12, 2003 Share Posted November 12, 2003 Dette kaller jeg Baatplassen-ånd ! Den gode gamle dugnadsånden lever, iallefall for enkelte av oss Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
eysteind Posted November 12, 2003 Share Posted November 12, 2003 Vil takke både Twincab og Kirkhorn for god servic. Quote Link to post
Recommended Posts