Jump to content

Første Viksund 32 skrog ankommet fabrikken


lano2

Recommended Posts

Dette ser knall ut det spørr du meg... Mange her var kritiske til utseende basert på den første tegningen som kom. Jeg var nok den mest positive og er nok fortsatt litt "tilhenger" av Viksund... Syns prisen de opererer med på denne båten er svært god. Det er jo også svært positivt for barnefamilier at du får flere sengeplasser enn i 340 selv om de ikke har klart å få til mer en 2 lugarer... Alle barna i en lugar så lenge det er to adskilte senger bør uansett være en grei løsning mtp størrelse...

 

Vel, vi får se. Forstår at Josefine har en i bestilling så det blir spennende å høre om erfaringer...

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Link to post
Share on other sites

Enig!

Jeg hadde stor glede av at Viksund tok bilder underveis i produksjonen og sendte meg mens jeg ventet på ferdiggjøringen av MorMajor II i fjor sommer. (Bildene kan dere se på hjemmesiden vår). Og spesielt interessant er det å følge med på produksjonen av den helt nye modellen Viksund 32. Blir spennende å se den ferdig på Sjøen for alle i mars.

 

Bra tiltak! :cheers:

 

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Link to post
Share on other sites

spenstig av Viksund å la oss alle få følge utvklingen av deres nye volum selger.

 

flotte nettsider Viksund har fått og ikke minst artig at de er kjappe på oppdateringer

slik at vi trofaste fans stadig surfer innom.

 

det ryktes at alle båtene produsert frem til sommeren er solgt uten at noen har sett annet enn tegningene på den nye 320

 

det sier noe om en viss anseelse i markedet eller bare gale kunder ?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...