Sofaseileren Svart 14.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2007 Takk for begrepsoppklaring. Tenkte det henspeilte på prisen ("Det Svir.."). Så feil kunne jeg ta. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 14.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2007 Hei.BILLIG ny motorseiler koster kr 590.000 uten rigg. Eller med rigg kr 640 000. Lurer om hvor lang fot? At-le Vet dere hvor lang fot motorseiler At-le Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 14.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2007 Dekkssalong. Min definisjon på det er et overbygg som gjør det mulig å styre båten fra en posisjon under tak. Deler den definisjonen Sebaldus , men legger til at jeg og blondinene også må kunne se ut på havet rundt oss, når vi koser i salongen. PS! Dagen derpå i dag.... Ble for mye feiring av den 3. stripen i går..... Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 14.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2007 Steike... tror det kan bli feiring i dag også.... Ser at jeg er nede igjen i 393 innlegg, og har kun 2 striper..... Kuult !!! Sitér dette innlegget Link to post
mokes Svart 14.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2007 Cockpit'er skal være litt trange. Spesielt hvis du er som oss, som liker oss i åpent hav, med en god kuling i seilene... Hvorfor skal cockpiten være litt trange? Hva er fordelene med det? Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 14.Februar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2007 Jeg har vært ute i over 6m høye bølger. ( 18-20 m/s over Skagerrak ) Når bølgene begynner å komme ovenifra, og båten krenger MYE, så er det en enorm sikkerhet og slippe å bli kastet rundt i en stor cockpit. Høye cockpitkarmer og korte sikkerhetsliner får hvertfall meg til å føle meg bedre da..... Nauticat 37 eiere, som sitter meget høyt oppe i sine cockpit'er , har klaget over dette. Derfor bygde Nauticat sin 385 modell . Der har de gått over til dyp cockpit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.